آموزش آرایش روزانه برای داشتن آرایش زیبای روزمره

آموزش آرایش روزانه یکی از آموزش های مفید و کاربردی برای خانم هایی بوده که در طول روز به میکاپ صورت خود می پردازند و تمایل داشته در کنار ایجاد زیبایی ظاهری بتوانند سلامت و درخشندگی پوست خود را نیز حفظ نمایند، از این رو با بهره مندی از اصول و نحوه اجرای این مدل آرایش می توانند به این موارد دست پیدا کنند.

آموزش آرایش روزانه برای داشتن آرایش زیبای روزمره

از جمله دغدغه ها و چالش های پیش رو اغلب خانم ها که در رابطه با زیبایی ظاهری خود با آن درگیر می باشند سبک آرایش صورت می باشد که بر اساس موقعیت و مکان های مختلف مدل و نحوه اجرای آن فرق داشته و باید متناسب با شرایط بر طبق اصولی که وجود داشته انجام بگیرد تا بهترین نتیجه را گرفت. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب برای یادگیری و بهره مندی شما عزیزان به آموزش آرایش روزانه به صورت مرحله به مرحله بپردازیم.

آموزش آرایش روزانه و اصول مهم آن

آموزش آرایش روزانه به صورت گام به گام

به طور کلی باید گفت یکی از انواع سبک های آرایش که به طور معمول خانم ها در زمان بیرون رفتن از خانه به انجام آن می پردازند آرایش روزانه بوده که مراحل و اصول مختص به خود را داشته و اساسا از وسایل آرایشی سبک برای اجرای آن استفاده می گردد تا پوست دچار آسیب نشود. این مدل آرایش برای محل کار نیز مناسب می باشد بنابراین می توانید با یادگیری یک روش ساده آموزش آرایش روزانه به راحتی با مراحل و نکات این مدل آرایش آشنا شده و در طول روز از آن بهره مند شوید.

آموزش مراحل میکاپ روزمره

از اصلی ترین خصوصیاتی که آرایش روزانه باید از آن برخوردار باشد و خانم ها نیز آن را در هنگام میکاپ کردن رعایت نمایند این بوده که آرایش باید به شکل کاملا ساده و ملایم صورت بگیرد. همینطور توجه نمایید که این نوع آرایش نباید به نحوی باشد که پوست شما را در برابر آسیب های احتمالی قرار دهد و به بافت های پوست صدمه وارد نماید. از این رو در صورتی که از آن گروه افرادی بوده که در طول روز به میکاپ روزانه می پردازید باید اهمیت دادن به سلامت پوست خود را در اولویت قرار دهید. در ادامه مراحل اجرای میکاپ روزانه را قدم به قدم آموزش داده ایم.

آموزش مراحل آرایش روزانه

آماده کردن پوست

در نخستین گام برای انجام آرایش سبک روزانه بایستی صورت خود را با استفاده از فبس واش، شستشو دهنده مناسب و آب گرم شستشو دهید. بعد با کمک حوله به آهستگی پوست را خشک کنید. اگر در زمان صبح عادت دارید دوش بگیرید و در هنگام استحمام لایه برداری پوست انجام می دهید دیگر احتیاجی به شستشوی صورت نخواهید داشت. نیاز به یادآوری بوده که باید در پایان روز نیز صورت خود و آرایش باقی مانده را به طور کامل شستشو دهید تا پوستتان دچار مشکل و آسیب نشود. باقی ماندن آرایش بر روی صورت موجب مسدود شدن منفذ های پوست و به وجود آمدن آکنه و جوش می گردد.

آموزش مراحل میکاپ روزانه

استفاده از مرطوب کننده و ضد آفتاب

بعد از شستن صورت با استفاده از یک مرطوب کننده مناسب برای پوست خود کل قسمت های پوست خود را آبرسانی نمایید. بکار بردن مرطوب کننده باعث شده کرم پودر به شکل بهتری بر روی پوست بنشیند. بعد از بکار بردن مرطوب کننده حدود چند دقیقه صبر کنید تا جذب گردد. وگرنه آرایش به خاطر چسبنده بودن کرم مرطوب کننده به درستی بر روی پوست قرار نمی گیرد. بکار بردن ضد آفتاب از اصلی ترین مواردی بوده که به منظور مراقبت از سلامت پوست انجام می گیرد. از این روز بایستی از بهترین برند ضد آفتاب در این مرحله از آموزش آرایش روزانه استفاده نمایید.

آموزش میکاپ روزانه و نکات آن

بکار بردن کرم پودر و پرایمر

در این گام بایستی از پرایمر برای پوشش دادن جای لک و جوش و منفذ های باز پوست استفاده نمایید. پیش از زدن کرم پودر باید پرایمر را بر روی مناطقی همچون چانه، بینی، پیشانی و گونه های خود بمالید. بعد یک مدل کرم پودر خیلی سبک و همرنگ با رنگ پوست خود انتخاب نموده و با کمک بیوتی بلندر آن را بر روی پوست پخش نمایید. در این مدل بایستی حتما از کرم پودر های ملایم و سبک استفاده کرده چرا که کرم پودر های سنگین که دارای پوشش دهی بالایی بوده به هیچ عنوان برای این سبک مناسب نمی باشند.

استفاده از کانسیلر

در نقاطی از پوست که به خاطر وجود لک و جوش به حالت تیره و ناهموار در آمده از کانسیلر استفاده می گردد.  برای این کار کمی کانسیلر روشن تر از پوست را بردارید و همچون کرم پودر آن را در نقاطی که نقص هایی همچون جوش و تیرگی داشته پخش نمایید.

مراحل صحیح میکاپ روزانه

زدن پودر فیکس

با کمک پودر فیکس می توانید باعث تثبیت آرایش سبک روزانه خود شوید و مانع از پاک شدن آن در طی روزمره شوید. پودر فیکس را با استفاده از براش آرایشی بر روی نواحی مختلفی همچون بینی، چانه، پیشانی و گونه باید بزنید.

استفاده از رژ گونه یا برنزر

در این گام از آموزش آرایش روزانه از پودر های رنگی یه اسم رژ گونه یا برنزر به منظور رنگ دادن به گونه ها استفاده نمایید. بکار بردن برنزر برای وقتی بوده که تمایل دارید بخشی از صورت خود را تیره تر کنید. همینطور از برنزر برای درخشندگی نقاطی همچون پیشانی، بینی و چانه نیز استفاده می گردد. شما برای این مدل میکاپ بایستی از رژ گونه ملایم و همرنگ پوست خود استفاده نمایید. کسانی که دارای پوست روشن می باشند رنگ هایی همچون صورتی ملایم و گلبهی و کسانی که دارای پوست تیره تر هستند رنگ های نارنجی روشن و آجری برای آن ها مناسب می باشد.

آرایش چشم

در آرایش چشم روزمره به هیچ عنوان نباید از خط چشم و سایه ای متنوع استفاده گردد. شما فقط بایستی از ریمل و مداد چشم استفاده نمایید. با کمک یک مارک خوب ریمل می توانید مژه های خود را جذاب و پرپشت نمایید. اگر مایل باشید می توانید از رنگ های ملایم و طبیعی همانند طلایی، خاکستری و قهوه ای برای کشیدن سایه بهره مند شوید.

مراحل صحیح میکاپ روزانه

استفاده از رژ لب یا برق لب

در زمان انتخاب رژ لب برای میکاپ ساده روزانه و یا برای مهمانی بایستی از رنگ های طبیعی استفاده گردد. بعضی نیز به منظور طبیعی تر جلوه دادن آرایش و جذابینت طبیعی صورت خود از برق لب استفاده می کنند. بکار بردن تینت لب نیز برای آرایش روزانه انتخاب خوبی می باشد.

 اصول انجام میکاپ روزانه

از این که تا پایان این مطلب با ما همراه شدید بسیار سپاس گزاریم، ضمن این که می توانید برای آشنایی با انواع آرایش چشم 1403 و میکاپ دخترانه برای عروسی به لینک های داده شده مراجعه کرده و از مدل های بیشتری دیدن نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان