انگلیس از ۷ اکتبر بیش از صد مجوز سلاح برای اسرائیل داده است

روزنامه گاردین گزارش داد که ارقام دولتی نشان می دهد لندن ۱۰۸ مجوز صادراتی را برای فروش سلاح، تجهیزات نظامی و سایر اقلام به رژیم صهیونیستی از زمان حمله ۷ اکتبر تایید کرده است.

 روزنامه گاردین با استناد به آمار دولت انگلیس گزارش داد که لندن از 7 اکتبر به این سو بیش از 100 مجوز صدور سلاح برای اسرائیل تایید کرده است.

به گزارش تسنیم، این روزنامه انگلیسی امروز سه‌شنبه گزارش داد که ارقام دولتی نشان می دهد لندن 108 مجوز صادراتی را برای فروش سلاح، تجهیزات نظامی و سایر اقلام به رژیم صهیونیستی از زمان حمله 7 اکتبر تایید کرده است.

بیش از یک سوم از مجوزها یعنی 37 مورد، نظامی توصیف شدند، در حالیکه 63 مجوز غیرنظامی اعلام شدند، اما شامل موارد مخابراتی و نرم افزاری برای استفاده ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

آمار منتشر شده توسط وزارت تجارت انگلیس نشان می‌دهد که هشت مجوز علنی دیگر اعطا شده است.

این داده‌ها پس از درخواست‌های سیاستمداران و مبارزان از دولت انگلیس برای شفاف‌سازی درباره صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی، منتشر شده است.

در تجاوزات رژیم صهیونیستی با استفاده از تسلیحاتی که متحدان غربی به ویژه آمریکا و انگلیس در اختیارشان قرار دادند، تقریباً 37 هزار فلسطینی شهید و دست کم 83 هزار و 530 نفر زخمی شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان