ماهان شبکه ایرانیان

دستور قضایی برای رفع موانع تکمیل پارک آبی بندرعباس صادر شد

رییس کل دادگستری هرمزگان در بازدید از بخش‌های تاسیساتی، خدماتی و تفریحی پارک آبی بندرعباس، دستور ویژه قضایی برای رفع موانع تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه تفریحی و گردشگری صادر کرد.

دستور قضایی برای رفع موانع تکمیل پارک آبی بندرعباس صادر شد

به گزارش خبرآنلاین، «مجتبی قهرمانی»، رییس کل دادگستری هرمزگان شامگاه یکشنبه به همراه دادستان بندرعباس در جریان بازدید میدانی از روند پیشرفت مجموعه بزرگ تفریحی، رفاهی و گردشگری پارک آبی بندرعباس، ضمن دیدار و گفت وگو با مسئولان شهرداری، سرمایه گذاران، کارفرمایان، پیمانکاران و کارگران این پروژه گردشگری پس از شنیدن مطالبات و مشکلات آن‌ها در خصوص رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده، دستورات ویژه‌ای داد.

وی تصریح کرد: باتوجه به کمبودهای استان هرمزگان در زمینه مراکز تفریحی و گردشگری لازم است مدیران و متولیان امر برای رفع موانع پروژه‌های سرمایه گذاری حوزه گردشگری تلاش و اهتمام ویژه ای داشته باشند.

رییس کل دادگستری هرمزگان، با بیان اینکه پروژه پارک آب بندرعباس به عنوان یک زیرساخت مهم در جهت ارتقای صنعت گردشگری هرمزگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بر لزوم اجرای کامل تعهدات پیمانکار نسبت به سهامداران و تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از این پروژه بر اساس زمانبندی تعیین شده تاکید کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان