عملیات اجرایی ساخت پروژه پل سوم هلیل رود شهر جیرفت آغاز شد

مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: در مورد پروژه احداث پل سوم هلیل رود در صورت تامین اعتبار این آمادگی را داریم که بهترین تکنولوژی و در زمان تعیین شده این پروژه را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

عملیات اجرایی ساخت پروژه پل سوم هلیل رود شهر جیرفت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سردار محمدرضا رحمانی در مراسم کلنگ زنی پل یادگار در شهر جیرفت واقع در جنوب استان کرمان ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهید رئیسی، گفت: یکی از دغدغه های شهید سلیمانی، توجه جدی به مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه یافته بود و شهید رئیسی نیز دغدغه خدمت به مردم این مناطق را داشتند.


وی افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء پس از جنگ تحمیلی در راستای رفع خرابی های باقی مانده از جنگ راه اندازی شد و با در اختیار داشتن دستگاه های مهندسی و برخورداری از نیروهای بسیجی مخلص و پای کار انقلاب وارد این عرصه شد.


مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء اعلام کرد: سال های بعد قرارگاه خاتم الانبیاء مشغول تکمیل زیرساخت های کشور شد و امروز این قرارگاه با توانمندی هایی که دارد به مرکز فرماندهی مبارزه با جنگ اقتصادی در کشور تبدیل شده است.  


سردار رحمانی اظهار کرد: تاکنون هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا در زمینه احداث راه آهن، مترو، بیمارستان، تونل و تقاطع شهری، بزرگراه ها، مسکن، سد و ابنیه فعالیت داشته است.


او تصریح کرد: مهمترین ماموریت این هلدینگ تخصصی، رفع محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه یافته است.


وی ادامه داد: در همین راستا بیش از 65 درصد امکانات و نیروهای هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی در استان های مرزی و مناطق کمتر توسعه یافته در حال اجرای پروژه های زیرساختی می باشند.


سردار رحمانی بیان کرد: پروژه احداث پل سوم هلیل رود در صورت تامین اعتبار این آمادگی را داریم که بهترین تکنولوژی و در زمان تعیین شده این پروژه را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.  


مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به ورود قرارگاه خاتم الانبیاء به رفع محرومیت زدایی از جنوب کرمان، عنوان کرد: امیدواریم حضور این قرارگاه برای مردم این منطقه مایه خیر و برکت شود.


وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیا رقیب پیمانکاران خارجی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت های مسئولین پروژه احداث پل سوم هلیل رود در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

پل سوم هلیل رود یکی از شاخصه‌های توسعه شهر جیرفت است


در ادامه فرماندار جیرفت نیز گفت: پل یادگار امام ترافیک جیرفت را به شکل چشمگیری کاهش می دهد.

احمد بلندنظر افزود : امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی سه پروژه بزرگ، یکی ساخت یکهزار واحد مسکن ملی و دیگری نصب 200 دستگاه آسانسور به ارزش 250 میلیارد تومان و محوطه سازی و آسفالت معابر مسکن‌های مهر وپل سوم بر روی هلیل جمعا با اعتباری بالغ بر دوهزار میلیارد تومان هستیم.  

او بیان کرد: احداث پل سوم هلیل رود یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی بزرگی است که امروز کلنگ زنی می‌شود این پل بار ترافیکی پل اول را کاهش می‌دهد و مایه خیر و برکت برای اهالی منطقه کلرود و کهوروئیه بخش اسماعیلی وبخش مرکزی شهرستان‌های همجوار خواهد شد.

فرماندار جیرفت اعلام کرد: پل سوم هلیل رود یکی از شاخصه‌های توسعه شهر جیرفت محسوب می‌شود و با شروع احداث این پل، شاهد جهش توسعه در این منطقه خواهیم بود.

وی اضافه کرد: احداث پل یادگارباعث ارزش افزوده بیش از یکهزار هکتار از اراضی دولتی در منطقه کلرود و کهوروئیه می‌شود و بدین ترتیب این اراضی برای تأمین طرح‌های دولتی همچون طرح مسکن مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

او گفت : پل یادگار با 9 دهانه به طول 420 متر مربع به عنوان سومین پل بر روی رودخانه هلیل رود با اعتباری بالغ بر450 میلیارد تومان احداث می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان