ماهان شبکه ایرانیان

انجام ۶۵۰ کیلومتر خط‌کشی در محورهای ااستان سمنان طی ۶ ماهه اول سال

ابوالفضل نظری بااعلام این خبر گفت: این میزان عملکرد در مدت زمان مشابه سال قبل ۴۵۰ کیلومتر بود که بیان‌گر روند صعودی عملکرد اداره‌کل در انجام خط کشی در طول محورهای استان است.

انجام 650 کیلومتر خط‌کشی در محورهای ااستان سمنان  طی 6 ماهه اول سال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،به گفته‌ نظری این خط‌کشی‌ها در محورهای بزرگراهی، راه‌های اصلی ، فرعی و راه‌های روستایی استان انجام شده است. 
رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین از رفع و اصلاح 9 نقطه حادثه‌خیز مصوب در 6 ماهه اول 1403 در این استان خبر داد و با اشاره به حجم بالای سوانح جاده‌ای و خصوصا واژگونی‌ها در این استان گفت: رفع خطر و اصلاح این نقاط تا حد زیادی به کاهش تصادفات در استان کمک خواهد کرد.
رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان از دو برابر شدن اجرای طرح های حفاظ جدید از نوع بتنی و فلزی در نیمه نخست 1403 خبر داد و گفت: در 6 ماهه گذشته 10 کیلومتر عملیات حفاظ جدید از نوع بتنی و فلزی در محورهای مختلف این استان اجرایی شده است و این در حالی‌ست که در 6 ماهه اول سال 1402، حدود 5 کیلومتر در این بخش اجرایی شده بود.
وی از نصب بیش از سه هزار و 500  عدد انواع تابلوهای اخطاری، انتظامی و مسیریاب در طول محورهای استان در نیمه اول امسال خبر داد و گفت: عملکرد اداره کل در این بخش نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است به طوری که در نیمه اول سال قبل تعداد 2500 عدد و در نیمه اول سال‌جاری تعداد 3500 عدد انواع تابلو در محورهای استان نصب شده است.
وی همچنین از تهیه و نصب 200 مترمربع تابلوهای اطلاعاتی در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: عملکرد اداره کل در مدت زمان مشابه سال قبل 120 مترمربع بوده که این رقم نیز در 6 ماهه اول 1403 با رشد قابل توجهی روبرو بوده است.
رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان همچنین از اجرایی شدن و بهره‌برداری از چندین پروژه روشنایی در محورهای استان خبر داد و گفت: در 6 ماهه اول امسال چهار کیلومتر عملیات روشنایی در طول محورهای استان سمنان اجرا و به بهره‌برداری نهایی رسیده است. ضمن اینکه در همین بازه زمانی در 5 نقطه از محورهای استان نیز عملیات روشنایی نقطه‌ای، اجرایی شده است.
وی با اشاره به اهمیت ارتقاء و کیفی‌سازی روشنایی‌در محورهای استان خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های روشنایی در ارتقای ایمنی محورها و خصوصا نقاط مستعد حادثه و یا ورودی شهرهای استان نقش مهمی دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان