ماهان شبکه ایرانیان

داروخانه‌های استان قزوین پایش می‌شوند

مدیر اداره نظارت بر امور دارو معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با ابلاغ سازمان غذا و دارو وزرات بهداشت، تعداد ۲۰۰داروخانه در استان قزوین بازدید و پایش می شوند.

داروخانه‌های استان قزوین پایش می‌شوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر «امید کارآگاه» مدیر اداره نظارت بر امور دارو معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در اولین نشست مدیران و کارشناسان شبکه های بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهارکرد: با ابلاغ سازمان غذا و دارو وزرات بهداشت، از ابتدای مهر ماه سال جاری تا 20 آبان تعداد 200داروخانه در استان قزوین بازدید و پایش می شوند.

دکتر مریم نورخیز، محجوب معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در ابتدای این نشست ضمن خوشامد گویی به حاضرین در جلسه، در خصوص رسالت معاونت غذا و دارو در حوزه سلامت توضیحاتی ارائه کرد و بر تداوم این نشست ها تاکید کرد.

در ادامه مدیران اداره نظارت بر فرآورده های آرایشی بهداشتی و غذا، اداره دارو، اداره تجهیزات پزشکی، اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی و مکمل ها، واحد نظارت بر فرآورده های سلامت محور و قاچاق کالا به تشریح اقدامات و وظایف واحد های خود پرداختند و مدیران شبکه های بهداشت و درمان سوالات، مشکلات و چالش های موجود در واحد غذا و دارو در شهرستان های خود را اعلام کردند.

داروخانه‌های استان قزوین پایش می‌شوند

گفتنی است؛ این نشست با حضور دکتر سید جواد شجاعیان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان، دکتر علی علیجانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک، مهندس محمود زمانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج، دکتر علی دامغانیان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوئین زهرا، دکتر سید امیر حسین میرزاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان البرز، مدیران معاونت غذا و دارو و کارشناسان شبکه های بهداشت و درمان برگزار شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان