ماهان شبکه ایرانیان

چمپیون ۲۵۰؛ احتمالا تنها رودستر آفرودی جهان! (+فیلم و عکس)

چمپیون ۲۵۰ به یک پیشرانه بنزینی تنفس طبیعی ۲۵۰ سی سی، دو زمانه، تک سیلندر یا یک پیشرانه دو سیلندر مجهز بود.

عصر ایران - چمپیون 250 مدل 1950 خودرویی محرک عقب با بدنه رودستر بود. این خودرو بین سال های 1949 تا 1951 توسط شرکت آلمانی چمپیون تولید شد.

خودرو چمپیون 250 به یک پیشرانه بنزینی تنفس طبیعی 250 سی سی، دو زمانه، تک سیلندر یا یک پیشرانه دو سیلندر مجهز بود. پیشرانه تک سیلندر خروجی 6 اسب بخار و مدل دو سیلندر 10 اسب بخار نیرو تولید می کرد. نیروی پیشرانه از طریق یک جعبه دنده دستی 3 سرعته به چرخ ها منتقل می شد. وزن این خودرو بین 220 کیلوگرم تا 250 کیلوگرم متغیر بود. چمپیون 250 تک سیلندر بیشینه سرعت 60 کیلومتر بر ساعت و این رقم برای مدل دو سیلندر 70 کیلومتر بر ساعت بود.

اگرچه چمپیون 250 امکان عبور از مسیرهای هموار و البته برخی مسیرهای خارج جاده ای را فراهم می کرد، اما به واسطه چرخ های نازک و طراحی مینیمالیستی خود برای جذب ضربه، تجربه سواری با آن چندان راحت نبود.  

چمپیون 250؛ تجربه ای متفاوت از سواری با خودرو

چمپیون 250؛ تجربه ای متفاوت از سواری با خودرو

چمپیون 250؛ تجربه ای متفاوت از سواری با خودرو

چمپیون 250؛ تجربه ای متفاوت از سواری با خودرو

چمپیون 250؛ تجربه ای متفاوت از سواری با خودرو

چمپیون 250؛ تجربه ای متفاوت از سواری با خودرو

چمپیون 250؛ تجربه ای متفاوت از سواری با خودرو

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان