ماهان شبکه ایرانیان

احیا جنگل‌ها و مراتع، صیانت و حفاظت از منابع طبیعی، مهم‌ترین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ منابع‌طبیعی کرمانشاه

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: احیا جنگل‌ها و مراتع و صیانت و حفاظت از منابع طبیعی از مهم‌ترین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ منابع‌طبیعی استان کرمانشاه است.

احیا جنگل‌ها و مراتع، صیانت و حفاظت از منابع طبیعی، مهم‌ترین برنامه‌های سال 1403 منابع‌طبیعی کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی  و آبخیزداری، انشاالله کولانی در جلسه شورای معاونان این اداره کل، ضمن خسته نباشید به تمامی جنگلبانان و دوستداران طبیعت در سراسر استان که در فصل حریق شبانه روزی و تا پای جان در حفاظت از جنگل‌ها و مراتع قدم نهادند، اظهار کرد: بایستی ضمن تدوین مهم‌ترین اقدامات پیش رو در سال‌جاری  همچون گذشته با تلاشی مضاعف و برنامه‌ریزی مدون در چارچوب احیای جنگل‌های استان، صیانت از جنگل‌ها و مراتع و حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی گام‌های مستحکمی برداریم و بتوانیم وظیفه الهی خود را به نحو شایسته انجام دهیم.  
 
وی افزود: در استان کرمانشاه یک هزار و 200 هکتار مرتع داریم که باید با مدیریت درست این مراتع مسیر تقویت سرمایه جوامع بهره‌بردار را هموار سازیم چرا که جوامع بهره‌بردار موتور محرک جامعه هستند و نقش اساسی درتولیدات سبد غذایی خانوارها دارند.
 
 مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال نیز استان کرمانشاه حرکت خود را در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت آغاز کرده تا بتواند با آغاز فصل کاشت سهمیه مشخص شده خود را تولید و کشت کند.
 
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نتایج مطلوب بایستی تمامی مسئولان استان کرمانشاه از لحاظ مادی و معنوی توجه ویژه ای به منابع طبیعی به عنوان یک سرمایه ملی و بستر ساز حیات جامعه داشته باشند تا بتوانیم استانی سرسبز را برای آیندگان حفظ، احیا و توسعه دهیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان