ماهان شبکه ایرانیان

دستگیری مردی با اسلحه پر در گردهمایی ترامپ

مردی با کارتهای جعلی مطبوعاتی و یک اسلحه با خشاب پر در خارج از تجمعی که ترامپ در کالیفرنیا سخنران آن بود، دستگیر شد

دستگیری مردی با اسلحه پر در گردهمایی ترامپ

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا یک کلانتر محلی گفت: سومین اقدام علیه دونالد ترامپ در روز شنبه هنگامی که افسران مجری قانون یک مرد مسلح را با کارت‌های مطبوعاتی جعلی در خارج از گردهمایی رئیس‌جمهور سابق آمریکا در کواچلا، کالیفرنیا دستگیر کردند، خنثی شد. کلانتر  ریورساید در بیانیه‌ای اعلام کرد که وم میلر، 49 ساله ساکن لاس وگاس، روز شنبه در یک ایست بازرسی در خارج از محل تجمع با یک تفنگ ساچمه زنی غیرقانونی، یک اسلحه کمری پر و یک خشاب یدکی پر دستگیر شد.

چاد بیانکو، کلانتر ریورساید به رسانه‌های محلی گفت که میلر کارت‌های VIP و مطبوعاتی جعلی را در ایست بازرسی ارائه کرده است. بیانکو به Press-Enterprise گفت: آنها آنقدر متفاوت بودند که باعث سوءظن ماموران شدند. ما احتمالاً یک سوء قصد دیگر را متوقف کردیم.»

بیانکو، میلر را به عنوان یک "شهروند مستقل" توصیف کرد و گفت میلر یک جمهوری خواه ثبت شده است که دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس است و برای مجلس ایالتی در نوادا در سال 2022 نامزد شده است.

مظنون سوءقصد را انکار و اتهامات را «احمقانه» خوانده است. او مدعی است از حامیان ترامپ است. میلر به گروه خبری کالیفرنیای جنوبی گفت: «این اتهامات کاملاً مزخرف هستند. من یک هنرمند هستم؛ من آخرین کسی هستم که باعث خشونت و آسیب به کسی می‌شود.»

 مظنون 49 ساله با قرار وثیقه 5000 دلاری آزاد شد و در ماه ژانویه به اتهام نگهداری غیرقانونی سلاح گرم در دادگاه حاضر خواهد شد.

ترامپ در سه ماه گذشته از دو سوء قصد جان سالم به در برده است. رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری در ماه ژوئیه در یک گردهمایی تبلیغاتی در پنسیلوانیا به سختی از مرگ گریخت، زیرا گلوله‌ای که از حدود 150 متری او شلیک شده بود به گوشش اصابت کرد. مرد مسلح از پشت بامی که به طور غیرقابل توضیحی توسط سرویس مخفی محافظت نشده بود شلیک کرد و قبل از اینکه توسط یک تک تیرانداز کشته شود، موفق شد یکی از شرکت کنندگان را بکشد و دو نفر دیگر را زخمی کند.

دومین تلاش در ماه سپتامبر در زمین گلف ترامپ در وست پالم بیچ فلوریدا انجام شد. یک مرد مسلح که از پشت بوته ها به سمت ترامپ نشانه رفته بود توسط ماموران سرویس مخفی شناسایی شد و پس از فرار از صحنه دستگیر شد. مظنون که رایان وسلی روث نام داشت، در سال 2022 تلاش ناموفقی برای پیوستن به ارتش اوکراین داشت و پس از آن طرحی را برای استخدام کماندوهای سابق افغان برای جنگ برای کی‌یف آغاز کرد.

بایدن گفته است که به سرویس مخفی دستور داده از ترامپ "همچون یک رئیس جمهور مستقر محافظت شود و به او هر گونه کمک امنیتی که در مبارزات انتخاباتی‌اش درخواست می کند، ارائه شود.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان