ماهان شبکه ایرانیان

گاف سنگین عضو جبهه پایداری/ نسبت دادن مصوبه دولت سیزدهم به دولت چهاردهم!

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری یک مصوبه دولت سیزدهم را به دولت پزشکیان نسبت داد.

گاف سنگین عضو جبهه پایداری/ نسبت دادن مصوبه دولت سیزدهم به دولت چهاردهم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، در فضای مجازی مجازی ادعایی علیه دولت چهاردهم منتشر کرده است که منطبق بر واقعیت نیست.

سید مصطفی موسوی نژاد عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، با انتشار یادداشتی در فضای مجازی نوشت:

‏«از حادثه معدن طبس چند وقتی گذشت اما مرور این نکته لازم است:

رهبری در دیدار با کارگران در 5 اردیبهشت امسال:یک مسئله‌ی مهم،ایمنی نیروی کار است؛نیروی کار بایستی در محیط کار دچار آسیب نشود.

مصوبه دولت در 6مهر امسال:حذف شرط اجبار گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری در اسناد مناقصه!»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این ادعا درحالی مطرح می‌شود که تصویر منتشره از این خبر توسط موسوی نژاد مربوط به تاریخ 8 مرداد است و در آن تاریخ هیات وزیران دولت سیزدهم مستقر بوده‌اند. به عبارت دیگر، این تاریخ تنها سه هفته بعد از انتخابات ریاست جمهوری بود و دو مراسم تنفیذ و تحلیف مسعود پزشکیان برگزار نشده بود. 

همچنین طبق توضیحاتی که پایگاه اطلاع رسانی دولت در همان تاریخ 8 مرداد 1403 برای این خبر نوشته است، «موضوع حذف این شرط ابتدا در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و سپس در کمیته حمایت از کسب و کار مطرح شد و منجر به صدور مصوباتی جهت پیشنهاد اصلاح مقرره گردید. معاونت حقوقی رئیس‌جمهور نیز در خرداد ماه با دعوت از ذی‌نفعان به بررسی مسئله پرداخت و در 17 تیر ماه 1403 طی مکاتبه‌ای از هیئت دولت درخواست نمود پیشنهاد حذف این مقرره در دستور کار قرار گیرد. در نهایت، هیئت وزیران در جلسه مورخ 7 مرداد 1403 با تصویب حذف این مقرره موافقت نمود.»

عجیب‌تر آنکه پایگاه اطلاع رسانی دولت از این مصوبه حمایت کرده بود: «این اقدام که به عنوان یکی از مقررات مخل کسب و کار در حوزه مناقصات شناسایی شده بود، مورد استقبال فعالان بخش خصوصی قرار گرفته و انتظار می‌رود تاثیر مثبتی بر بهبود محیط کسب و کار داشته باشد.»

مشخص نیست که قصد این عضو جبهه پایداری از نسبت دادن مصوبه مذکور به دولت چهاردهم چیست؟ 

گاف سنگین عضو جبهه پایداری/ نسبت دادن مصوبه دولت سیزدهم به دولت چهاردهم!

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان