ماهان شبکه ایرانیان

عضویت دانشگاه شهرکرد درسازمان بین‌المللی سینوو(CINVU)

به منظور تقویت شبکه همکاری علمی و پژوهشی و ایجاد ارتباطات مستمر با سایر اعضای سازمان و با هدف توسعه و ارتقای سطح علمی دانشگاه، دانشگاه شهرکرد درسازمان بین‌المللی سینوو عضو شد.

عضویت دانشگاه شهرکرد درسازمان بین‌المللی سینوو(CINVU)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر یاسر پیر علی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت :  به منظور تقویت شبکه همکاری علمی و پژوهشی و ایجاد ارتباطات مستمر با سایر اعضای سازمان و با هدف توسعه و ارتقای سطح علمی دانشگاه، دانشگاه شهرکرد درسازمان بین‌المللی سینوو عضو شد.

پیرعلی افزود : سازمان بین‌المللی سینوو(CINVU) یک شبکه علمی و آموزشی جهانی است که به عنوان یکی از شبکه‌های وابسته به کمیته دائمی همکاری علمی و فناوری سازمان همکاری اسلامی(COMSTECH)  فعالیت می‌کند.

به گفته وی : دانشگاه شهرکرد با هدف تقویت و توسعه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی با سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی اسلامی به این سازمان بین المللی پیوست.

گفتنی است، عضویت دانشگاه شهرکرد درسازمان بین‌المللی سینوو(CINVU)به تبادل اطلاعات، منابع و تجارب بین دانشگاه شهرکرد و سایر اعضای سازمان سینوو کمک خواهد کرد و در راستای تحقق اهداف علمی، فرهنگی و اقتصادی در حوزه پژوهش در جهان اسلام نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

عضویت دانشگاه شهرکرد درسازمان بین‌المللی سینوو(CINVU)

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان