ماهان شبکه ایرانیان

دستگیری عامل ضرب و شتم دندانپزشک خندابی

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از دستگیری عوامل نزاع و درگیری در دندانپزشکی این شهرستان خبر داد.

دستگیری عامل ضرب و شتم دندانپزشک خندابی

به گزارش خبرآنلاین،دو شنبه‌شب انتشار خبری عجیب جامعه استان مرکزی را در بُهت فرو برد، ویدیویی از یک مرکز درمانی در شهر جاورسیان و توابع خنداب استان مرکزی منتشر شد که نشان می‌دهد بیمار پس از مجادله با دندانپزشک با چاقو به او حمله می‌کند و در این اقدام پزشک دچار مجروحیت می‌شود که در پی پیگیری‌ از مراجع قانونی، علل و  عوامل حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

تسنیم در خبری نوشت:سرهنگ سلوکی، فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در این باره، اظهار داشت: به دنبال  انتشار کلیپ نزاع و درگیری در داخل مطب دندانپزشکی در بخش جاورسیان شهرستان خنداب در شبکه‌های اجتماعی، و جریحه‌دار شدن افکار عمومی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: متهم در کمتر از 24 ساعت پس از گذشت نزاع دستگیر شد و با تشکیل پرونده قضایی روانه ندامتگاه شد، همچنین به دستور مقام قضایی با اشخاصی که با انتشار کلیپ مذبور اقدام به ترویج خشونت کرده بودند نیز برخورد قانونی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب  به علت این درگیری اشاره کرد و گفت: درگیری بین بیمار و دندانپزشک به جهت قیمت اعلام شده از سوی دندانپزشک بود، پزشک به جهت کار بیشتری و طولانی شدن درمان بیمار مبلغ بیشتری را طلب می‌کند که این امر منجر به خشونت و  برخورد و ضرب و شتم دندانپزشک شد.
سلوکی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت بروز هر گونه موضوع مشابه مراتب را صرفا از طریق قانونی پیگیری و از انتشار فیلم صحنه خشونت و درگیری در فضای مجازی خود داری کنند.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان