ماهان شبکه ایرانیان

مساحت موزه ارومیه سه برابر می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی از ادامه اجرای عملیات عمرانی توسعه موزه باستان‌شناسی ارومیه خبر داد و گفت: مساحت این موزه سه برابر خواهدشد.

مساحت موزه ارومیه سه برابر می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، مرتضی صفری اظهار کرد: طبق برآوردها اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه 30 میلیارد تومان بوده که برای مقاوم‌سازی، احداث، ساماندهی محوطه، سایت نگهبانی و طراحی و اجرای ویترین‌ها هزینه می‌شود ودر فاز اول به دستور استاندار محترم و مساعدت سازمان و مدیریت برنامه ریزی حدود یک سوم از اعتبار مورد نیاز به پروژه تخصیص داده شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی افزود: در حال حاضر در چند شیف کاری و با استفاده از بیش از 15 نیروی کار سعی می‌شود تا اقدامات عمرانی توسعه موزه با شتاب بیشتری انجام شود تا فازهای بعدی آن به اجرا دربیاید.

وی گفت: با اجرای این طرح، فضای موزه‌ای ارومیه بیش از سه برابر افزایش خواهد یافت، در حال حاضر مساحت موجود موزه 600 متر مربع بوده و با اجرای این طرح بیش از  یک‌هزار و 400 مترمربع  به سالن‌های نمایش افزوده می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تا زمان اتمام این پروژه اشیای موزه باستان‌شناسی به مدرسه 22 بهمن انتقال و در آنجا در معرض دید عموم قرار گرفته است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان