ماهان شبکه ایرانیان

دیزاین های زیبایی تم تولد کرومی برای جشن تولدهای دخترانه

تم تولد کرومی را با توجه به محبوبیتی که اخیرا توانسته به خود اختصاص دهد، می توان یک انتخاب عالی و پرطرفدار از سوی دخترخانم های عزیز دانست. شخصیت سرکش و شیطون این کاراکتر در کنار طرح و تصویر شیکی که در تزیین جشن تولد می تواند به نمایش بکشاند، قطعا دلیل محبوبیت این تم به شمار می رود.

دیزاین های زیبایی تم تولد کرومی برای جشن تولدهای دخترانه

تم تولد برای جشن تولد از اهمیت زیادی برخوردار است، چه بسا با انتخاب و تعیین یک تم تولد چه تم تولد بزرگسالان، چه تم تولد کودکان و چه تولد جوان می توانید زیبایی و جذابیتی یکدست و هماهنگ به جشن ببخشید که در کنار زیباتر شدن فضا و تزیینات می تواند بر خاطره انگیزتر بودن لحظات آن مدت تاثیر مثبت داشته باشد. تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه متفاوت و متنوع زیادی وجود دارد که شرط اولیه انتخاب هر یک از آنها سلیقه آقا پسر و دختر خانم گل است. یکی از تم های تولد دخترانه محبوب تم تولد کرومی است که در این مطلب ایده هایی زیبا و شیک از آن را تقدیم نگاهتان می کنیم.

تم کرومی برای جشن تولدهای دخترانه

تم تولد کرومی انتخابی دوست داشتنی برای دخترخانم ها

تم تولد کرومی و ملودی یک تم تولد دخترانه است که اخیرا حسابی محبوب می باشد. کرومی لباسی سیاه به تن دارد و رفتارش شیطون و جذاب و روحیه ای عصیانگر و لجباز در همه دنیا مورد توجه قرار گرفته است.بنابراین امکان اینکه دخترخانم ها طرفدار این شخصیت کارتونی پر از شیطنت بشود، بعید نیست. به همین دلیل قطعا انتخاب شما برای برگزاری جشن تولد دلبندتان، تم تولد کرومی می باشد که هم مورد پسند دخترخانمتون بوده و هم جذاب و جدید است.

تم تولد کرومی انتخابی محبوب

تم دخترانه جدید کرومی

برای این منظور لازم است مهمترین رنگهای این تم تولد را بشناسید و مطابق با آن تمامی لوازم جشن را تهیه و تزینات را انجام دهید. به این صورت که می توانید از رنگ های اصلی آن سیاه، سفید و صورتی تیره، تزیین میز تولد شیک و مناسبی را انجام دهید؛ این تزیین می تواند با استفاده از پارچه ساتن و یا کاغذ سفید دارای طرح کرومی و ملودی باشد. از جمله وسایل لازم دارای طرح کرومی می توان به ریسه های تم کرومی برای دیزاین پشت میز، آویزها و استندهای تم کرومی، ظروف پذیرایی دارای این تم همچون ظرف پاپ کرن، چنگال، قاشق، کارد و … اشاره نمود.

اجرای تم کرومی با تزیینات دارای این طرح

 

تم کرومی برای جشن تولدهای دخترانه

 

تم تولد کرومی انتخاب زیبا و پرطرفدار

ایده هایی جذاب از تم تولد کرومی

اجرای تم کرومی با تزیینات دارای این طرح

ایده هایی شاد و پرانرژی از تم تولد کرومی

تم کرومی با استفاده از تصویر این شخصیت و رنگ های اصلی

تزیینات خوراکی های تولد

یکی از بخش های مهم جشن و نیز تزیینات مختص خوراکی ها و پذیرایی می باشد که باید تزیینی متناسب و هماهنگ با تم تولد انتخابی داشته باشد.

علاوه بر کیک تولد که نقش مهم و پررنگی در جشن تولد دارد، سایر خوراکی ها و تزیینات آنها و نیز ظروف پذیرایی هم بسیار می توانند بسیار مفید و کاربردی باشند. از جمله آنها می توان به ایده های تزیین کاپ کیک و شیرینی با تاپر، استفاده از رنگ های سفید و صورتی برای پاستیل ها، تزیین کوکی با تم کوکی، استفاده از مرشمالو و آبنتات های سفید و صورتی و اسمارتیزهای رنگی اشاره داشت.

اجرای تم کرومی با تزیینات دارای این طرح

تم کرومی برای جشن تولدهای دخترانه

کیک تولد کرومی

همانطور که در بالاتر هم به آن اشاره کردیم، تزیین کیک تولد از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که برای این تم تولد از طرح این شخصیت انیمیشنی و رنگ های اصلی آن بهره گرفته می شود.مهم ترین نکته انتخاب رنگ و طرح تزیین کیک در این تم است، باید از رنگ های سفید و صورتی و تصویر کرومی کاراکتر پرطرفدار برنامه کارتونی مای کرومی استفاده نمایید. برای تزیین کاپ کیک نیز به منظور هماهنگی در تزیینات کیک و کاپ کیک، می توانید از خامه صورتی و یا سفید به روی تاپر روی کاپ کیک بهره ببرید.

ایده هایی جدید از تم تولد کرومی

تم تولد کرومی انتخابی زیبا و ترند

اجرای تم کرومی با تزیینات دارای این طرح

تزیینات جایگاه و میز

بادکنک آرایی یکی از مهمترین و موثرترین ایده های تزیین جشن تولد به شمار می رود که در این تم تولد باید از بادکنک های سفید، سیاه، صورتی برای تزیین میز تولد و نیز تزیین پشت میز و دیوار و یا تزیین درب ورودی استفاده نمایید. ایده جذاب دیگر انتخاب یک بنر و یا پرده متالایزر تم کرومی می باشد. قرار دادن استند بادکنک در پیرامون میز و به کار گرفتن بادکنک هایی با رنگ های این تم می تواند ایده ای جالب باشد.

 

ایده هایی کاربردی از تم تولد کرومی             طرح های شیطون و بامزه کرومی برای تزیین تولدبنر ملودی برای جشن تولد با این تم

طرح های خاص کرومی برای تزیین تولد بادکنک آرایی شیک و جذاب کرومی

تم تولد کرومی انتخابی پرکاربرد و محبوب

بادکنک آرایی تم کرومی برای جشن تولد یکسالگی

تم کرومی برای جشن تولدهای دخترانه

طرح های زیبای کرومی برای تزیین تولد

در این مطلبی که با همراهی شما همراهان عزیز آرگایی به پایان رسید چند ایده و طرح جذاب و دوست داشتنی از تم تولد کرومی را به تصویر کشیدیم و اطلاعاتی در باب آشنایی با این تم و این شخصیت ارائه دادیم که امیدواریم مفید واقع شده و بتواند شما را در این زمینه، چنانچه کنجکاو برای یافتن یک تم تولد زیبا و مناسب و نیز مردد بودن در رابطه با انتخاب این تم تولد هستید، یاری نماید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان