ماهان شبکه ایرانیان

ممنوعیت استفاده از بخاری نفتی در مدارس استان کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: استفاده از بخاری نفتی در مدارس این استان تحت هر شرایطی ممنوع است.

ممنوعیت استفاده از بخاری نفتی در مدارس استان کرمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا رضایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه استفاده از بخاری نفتی در مدارس تحت هر شرایطی ممنوع و با متخلفان برخورد می‌شود گفت: قطع آب، برق و گاز مدارس بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان کرمان ممنوع است.

وی با اشاره به وجود 6 هزار و 20 مدرسه و تحصیل بیش از 750 هزار دانش آموز در این مدارس گفت: وجود مدرسه در اقصی نقاط استان کرمان حتی با وجود یک تا 5 نفر دانش آموز از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تحصیل بیش از 200 هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی استان افزود: ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی در مدارس غیردولتی مد نظر ماست و تاکید کرده‌ایم که مدارس غیر دولتی مانند مدارس دولتی مورد بازدید قرار گیرند.

رضایی از قبولی دانش آموز رودباری در رشته پزشکی برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و افزود: موفقیت‌های بی نظیر دانش آموزان کرمانی در کنکور سراسری 1403 قابل تقدیر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بر اساس آمار، ارقام و اسناد موجود، آموزش و پرورش استان در سه سال اخیر در تمامی شاخص‌ها رشد قابل توجهی داشته است.

رضا رضایی از افتتاح و بهره برداری از 502 مدرسه در استان در سه سال اخیر خبر داد و افزود: در ابتدای سال تحصیلی جاری نیز 69 مدرسه در استان به بهره برداری رسیده است.

وی اعلام کرد: در راستای جبران کمبود فضاهای آموزشی می‌توانیم از ظرفیت مولد سازی نهایت استفاده را ببریم چرا که بسیاری از مدارس و آموزشگاه‌ها در بهترین نقاط قرار گرفته‌اند که کمیته مولدسازی می‌تواند پس از شناسایی، ارزش افزایی کند و از اعتبار آن برای ایجاد فضاهای آموزشی استفاده شود.

رضایی تاکید کرد: استفاده از بخاری نفتی در تمامی مدارس استان ممنوع است و مدارس می‌توانند جهت تأمین بخاری استاندارد از طریق ادارات آموزش و پرورش پیگیری کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: وضعیت فضاهای آموزشی و پرورشی نیمه تمام شهرستان جیرفت از طریق کمیته نوسازی و تجهیز مدارس استان بزودی تعیین تکلیف می‌شوند.

رضا رضایی تاکید کرد: بر اساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان قطع آب، برق و گاز مدارس تحت هر شرایطی ممنوع است و امیدواریم این مهم را نیز دستگاه‌های ذیربط مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به مشارکت خیرین مدرسه ساز در امر مدرسه سازی گفت: هزینه ساخت اکثر مدارس خیر ساز 50 درصد توسط خیر و 50 درصد توسط دولت پرداخت می‌شود.

رضایی تاکید کرد: توانمند سازی خانواده‌ها لازمه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و امیدواریم این مهم نیز در هفته انجمن اولیا و مربیان مورد توجه قرار گیرد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان