ماهان شبکه ایرانیان

تمام شاخص‌های اقتصادی زنجان طی سه سال گذشته مثبت شد

استاندار زنجان با بیان اینکه تمام شاخص‌های استان در سه سال گذشته مثبت بوده است، گفت: مهمترین اینها نرخ مشارکت اقتصادی است که زنجان با نرخ مشارکت ۵۲ درصدی، رتبه اول این شاخص را در کشور دارد.

تمام شاخص‌های اقتصادی زنجان طی سه سال گذشته مثبت شد

به گزارش خبرآنلاین از زنجان ، محسن افشارچی روز جمعه در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید زنجان با اشاره به آخرین آمار ارائه شده در زمینه درآمد زنجانی ها، افزود: برای اولین بار درآمد شهروندان زنجانی به متوسط درآمد کشوری رسید که اتفاق مهمی است.

افشارچی در ادامه با تشکر از خدمات 13 حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه پیشین استان، افزود: دستگاه‌های متعددی در استان در حوزه های مختلف فعالیت و تاثیرگذاری دارند ولی هیچ جایگاهی بالاتر از نمایندگی ولی فقیه در استان نیست.

وی با بیان اینکه سازوکار حکمرانی در کشور به جای اینکه همگرا باشد واگراست، گفت: وظیفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه این است که به عنوان نخ تسبیح دستگاه ها را برای ایفای رسالتها همگرا کند.

افشارچی اضافه کرد: به عنوان کسی که سه سال در مسئولیت استانداری بودم با تمام وجودم لمس کردم که ساز و کار حکمرانی در کشور واگراست و انرژی زیادی برای رفع اصطکاکات بین دستگاه‌های اجرایی صرف می شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه امیدواریم نماینده ولی فقیه جدید استان در همگرایی دستگاه ها موفق عمل کند، گفت: اگر توفیقی در این زمینه در مدت سه سال گذشته داشتیم یکی از دلایل مهم‌ آن حضور حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان بود.

افشارچی از نماینده ولی فقیه جدید استان خواست، بال های رحمت خود را بر همه بگستراند و با تمامی جناح ها و گروه‌ها به ویژه اقشار مختلف مردم همراهی و همدلی داشته باشند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان