ماهان شبکه ایرانیان

ترکیه پهپاد جدید رو می‌کند

پهپاد ارتفاع پایین چند منظوره جدید ترکیه با نام «تالای» در نمایشگاه بین المللی هوانوردی و صنایع دفاعی «ساها اکسپو» رونمایی خواهد شد.

ترکیه پهپاد جدید رو می‌کند

به گزارش خبرآنلاین به نقل از آناتولی، نمایشگاه بین المللی صنایع دفاعی، هوانوردی و فضایی ساها اکسپو (SAHA EXPO) از 22 تا 26 اکتبر جاری در مرکز نمایشگاهی استانبول برگزار می‌شود و انتظار می‌رود طی این نمایشگاه قراردادهای تجاری به ارزش بیش از 2 میلیارد دلار به امضا برسند.

نمایشگاه بین المللی صنایع دفاعی، هوانوردی و فضایی ساها اکسپو که خبرگزاری آنادولو شریک ارتباط جهانی آن است، زیر نظر ریاست جمهوری و با حمایت 6 وزارتخانه و سازمان صنایع دفاع ترکیه در استانبول برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که برای چهارمین بار است برگزار می‌شود، محصولات فناوری صنعت دفاعی از سراسر جهان معرفی خواهد شد و 1478 شرکت از 120 کشور جهان، 178 هیئت خرید خارجی و 312 هیئت رسمی که 25 هیئت در سطح وزیران هستند در آن شرکت خواهند کرد.

پیش‌بینی می‌شود از طریق قراردادها و مذاکراتی که در نمایشگاه منعقد می‌شود، روابط تجاری به ارزش بیش از 2 میلیارد دلار حاصل شود. نمایشگاه ساها اکسپو که توجه بین المللی بالایی را به خود جلب می‌کند، راه را برای توافقات جهانی بسیار مهم هموار خواهد کرد. تولیدکنندگان و فناوری‌های داخلی را با خریداران مورد نیاز جهان گرد هم می‌آورد.

در محدوده نمایشگاه مذکور که پیش‌بینی می‌شود بیش از 150 هزار بازدید کننده حرفه‌ای در آن شرکت کنند، بیش از 200 مراسم امضا و بیش از 300 معرفی محصول برگزار خواهد شد.

همچنین در این نمایشگاه پهپاد چندمنظوره تالای با توانایی پرواز در ارتفاع پایین ساخت شرکت «Solid Aero» نیز معرفی خواهد شد. پهپاد تالای دارای طول بال 2.6 متری و طول بدنه 2 متر است و توانایی پرواز دریایی ارتفاع پایین را دارد.

این پهپاد ویژه تهاجم به شناورها و پایگاه‌های دریایی ساحلی دشمن طراحی و تولید شده است. این پهپاد دارای ویژگی پرواز در ارتفاع تنها 30 سانتی متری سطح آب را دارد و حداکثر ارتفاع پروازی آن نیز 150 متر اعلام شده است. ارتفاع پروازهای عملیاتی پهپاد تالای نیز 3 تا 5 متر است. این پهپاد همچنین توانایی حمل مفید 30 کیلیوگرم انواع مهمات را داراست.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان