ماهان شبکه ایرانیان

محور گردشگری از برنامه های مهم شهرداری آبادان است / به زودی یک مرکز فرهنگی تفریحی در پارک بازسازی آبادان ایجاد می شود

کاوه‌پور، با بیان اینکه محور گردشگری از برنامه های مهم شهرداری آبادان است، گفت: خوشبختانه در حوزه گردشگری برخی از برنامه های مدنظر به سرانجام رسید و ما به دنبال ایجاد محیطی مناسب برای تفریح و نشاط شهروندان و جذب گردشگران داخلی و خارجی هستیم.

محور گردشگری از برنامه های مهم شهرداری آبادان است / به زودی یک مرکز فرهنگی تفریحی در پارک بازسازی آبادان ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از آبادان؛ «یاسین کاوه‌پور» در حاشیه بازدید مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان از سطح شهر آبادان، اظهار کرد: طبق وعده‌هایی که دادیم با مصوبه اعضای محترم شورای اسلامی شهر آبادان و پیگیری مسئولان شهری و نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، محور گردشگری از برنامه های مهم این شهرداری است.

شهردار آبادان با تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان در آبادان و بازدید از سطح شهر، افزود: خوشبختانه در حوزه گردشگری برخی از برنامه های مدنظر از جمله فاز نخست پارک ساحلی اروند افتتاح و بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: همچنین کفپوش گذاری و سنگ فرش خیابان حضرت امام (ره) (بازار ته‌لنجی‌ها) اجرا و به پایان رسید.

کاوه‌پور خاطر نشان کرد: علاوه بر این نیز فاز دوم عملیات اجرایی پروژه ساحل سازی رودخانه‌های اروند و بهمنشیر طی روزهای گذشته آغاز شد.

وی از ایجاد مرکز فرهنگی تفریحی در پارک بازسازی آبادان خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه در حال اجراست و به زودی سرمایه‌گذار کار خود را آغاز خواهد کرد تا بتوانیم محیطی مناسب برای شهروندان و گردشگران به ارمغان بیاوریم.

شهردار آبادان اضافه کرد: طبق توافق‌هایی که با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان داشتیم، امید است بتوانیم با همکاری‌های 2 جانبه و کارهای مشترک زمینه‌ها و بسترهای بیشتری را برای جذب گردشگر و حضور گردشگران داخلی و خارجی فراهم سازیم و شهروندان عزیزمان نیز از امکانات این مجموعه‌ها بهره‌مند شوند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان