تمرینات و ورزش صورت برای جوان تر شدن

پوست صورت شما نیاز به مراقبت ویژه و مجموعه ای از درمان های مختلف برای کمک به نگه داشتن جوانی و زیبایی طولانی مدت خواهد داشت. سبک زندگی و انجام تمرین های ورزشی نقش بسیار مهمی در جوان ماندن پوست صورت خواهد داشت.

پوست صورت یکی از قسمت های بدن است که به دلیل جلوی چشم بودن، زیبایی و جوانی آن برای خانم ها اهمیت زیادی دارد. با وجود تعداد زیادی از درمان های گران قیمت در بازار، شما باید یک شیوه زندگی سالم را دنبال کنید، تمرینات منظم صورت را انجام دهید تا بتوانید انعطاف پذیری و استحکام ماهیچه های صورت خود را حفظ کنید، که پوست شما را از چروک شدن و پیری زودرس محافظت کند.

 

ورزش صورت

 

ورزش صورت به معنی تمرین یک سری تمرینات سالم است که به حفظ پوست شما کمک می کند، در حالی که تحریک تولید کلاژن و الاستین برای جلوگیری از نشانه های پیری زودرس است. اگر این تمرینات صورت را در عمل انجام دهید، آنها به شما کمک می کنند خطوط لبخند را به حداقل برسانید، خطوط چشم را از بین ببرید و تمام نشانه های پیری را به حداقل برسانید.

 

ورزش صورت برای جلوگیری از خطوط پشت پلک

هدف اصلی این تمرینات صورت این است که عضلات پشت پلک را تقویت کرده و از افزایش خطوط پشت پلک جلوگیری نماییم.

 

ورزش صورت

 

چگونه می توانم آن را انجام دهم؟

انگشت های اشاره خود را درست بین ابروها و دو انگشت شست خود را در زیر چشمان قرار دهید. به آرامی انگشتان اشاره گر خود را به سمت بالا و  انگشتان شست خود را به سمت پایین حرکت دهید. این تمرین را به مدت 40 ثانیه قبل از استراحت انجام دهید.

 

حذف خطوط لبخند

 

ورزش صورت برای حذف خطوط چانه

خطوط چانه می تواند برای برخی افراد ازاردهنده باشد. می توانید با تقویت عضلات این ناحیه، اثر این خطوط را کاهش دهید.

 

چگونه می توانم آن را انجام دهم؟

دست خود را در پایین گردن قرار دهید و جلو را نگاه کنید. سپس چانه خود را به سمت بالا حرک داده و زبان خود را به لب بالایی بزنید. 30 ثانیه این وضعیت را نگه داشته و سپس استراحت نمایید.

 

حذف چین پیشانی

 

ورزش صورت برای از بین بردن چین و چروک

اگر می خواهید چین و چروکهای پیشانی را کاهش دهید، قطعا نیاز به تمرینات پیشانی و عضلات پشت گوش دارید. برای انجام این کار، توصیه می کنیم از تمرین صورت زیر استفاده کنید.

 

چگونه می توانم آن را انجام دهم؟

دستان خود را روی شقیقه های خود قرار دهید و به آرامی به سمت پایین حرکت دهید، در حالی که همزمان تلاش می کنید ابروها را بالا ببرید. 30 ثانیه این وضعیت را حفظ کنید.

 

حذف خطوط پیشانی

 

ورزش صورت برای کاهش خطوط اطراف دهان و لب

خطوط در اطراف دهان در طول زمان توسعه می یابند. برای کاهش ظاهر این خطوط، توصیه می کنیم که شما به طور منظم تمرینات زیر را انجام دهید.

 

چگونه می توانم آن را انجام دهم؟

شکل حرف O را با لب های خود بسازید و دندان ها را روی هم قرار دهید. سپس، انگشت های  اشاره را از انتهای دهان به سمت بینی و به بالا و پایین حرکتی دهید. این تمرین را 50 بار انجام دهید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان