انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت به مرحله دوم رفت

هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات به دلیل به حد نصاب نرسیدن آرای نامزدها، به مرحله دوم رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، دبیر این هیات با اعلام اینکه هفدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات ساعت 20 به پایان رسید، گفت: با مشارکت 1713 نفر از مدیران مسئول واجد شرایط، نصاب مشارکت بالای 50درصدی در برگزاری انتخابات در مرحله نخست بدست آمد.
 
وی افزود: با توجه به صراحت آیین نامه اجرایی انتخابات، منتخب مدیران مسئول نیز بایستی اکثریت مطلق آرا را کسب نماید که این نصاب، با اندکی فاصله به دست نیامد.
 
ظهوریان افزود: بر همین اساس و مطابق تبصره یک ماده 33 آیین نامه اجرایی قانون مطبوعات، انتخابات دو هفته بعد در تاریخ یکشنبه 11آذرماه برگزار می شود.
 
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات ضمن تقدیر از خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها برای حضور مناسب در انتخابات، از نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور، پلیس فتا و مرکز ماهر وزارت ارتباطات که در طول برگزاری انتخابات، حضور فعال و موثری داشتند، قدردانی کرد.
 
هفدهمین دوره انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات 27آبان از ساعت 10 صبح آغاز و با تایید کمیته سه نفره ناظر بر انتخابات متشکل از نمایندگان سه قوه، دوبار تمدید و در ساعت 20 به پایان رسید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان