نویسنده «شهرداران ولز چگونه می‌میرند»:

باید در برابر کسانی که حق زندگی را از ما می‌گیرند، بایستیم

نویسنده کتاب «شهرداران ولز چگونه می‌میرند» گفت: نیروهایی در ما وجود دارد که آنها را نمی‌شناسیم و اگر از آنها استفاده کنیم می‌توانیم کارهایی را که تصور نمی‌کردیم، انجام دهیم.

باید در برابر کسانی که حق زندگی را از ما می‌گیرند، بایستیم

به گزارش ایسنا، علی احمدی که در جمع گروهی از کودکان و نوجوانان افغانستانی در خانه خورشید سخن می‌گفت، افزود: تمامی ما امروز گروه‌هایی چون طالبان و داعش را به خوبی می‌شناسیم. باید در برابر کسانی که حق زندگی را از ما گرفته و می‌گیرند، بایستیم.

این نویسنده تاکید کرد: به نظر من دروغگویی یکی از بزرگ‌ترین گناه‌هاست که می‌تواند ما را به سمت دیگر گناهان سوق دهد. اگرچه ممکن است خداوند فرد دروغگو را ببخشد اما من فکر می‌کنم انسان دروغگو با دروغ گفتن یک صفحه زیبا را پاره کرده است. ممکن است این کاغذ با کمک چیزی مثل چسب، چسبانده شود اما دیگر هرگز زیبایی اولیه را نخواهد داشت.

وی در پاسخ به سوال یکی از بچه‌ها در مورد شخصیت «باری» از شخصیت‌های مجموعه داستان این نویسنده گفت: باری یک باربر است که کارش را به خوبی انجام می‌دهد و به کار مردم می‌رسد. درست نقطه مقابل شهردار که فقط حرف می‌زند. فردوسی می‌گوید «دو صد گفته چون نیم‌کردار نیست». مردم برای باری شخصیت ویژه‌ای قائلند چون درد آنها را در حد توان درمان می‌کند.

به گزارش ایسنا، نویسنده این اثر در حاشیه این جلسه گفت: کتاب مذکور شامل 398 صفحه بود که پس از شش سال در دوره احمدی‌نژاد بالاخره با پایان یافتن دوران ریاست‌جمهوری در قالب اثری 97 صفحه‌ای منتشر شد و بناست به زودی چاپ دوم این اثر با همت انتشارات آفتاب‌کاران راهی بازار شود.

در پشت کتاب مذکور آمده است: «دولت مرکزی برای ولز شهردار می‌فرستد، در شهرداری درخت بردگی و به یغما بردن دارایی‌های سرزمین ولز را می‌کارند اما مردم ولز هم تبر جنگ و آزادی تیز می‌کنند. دولت مرکزی باز هم برای ولز شهردار می‌فرستد اما اینجا ولز است و درخت‌های شهرداری ریشه نمی‌دوانند. مردم ولز تلنگری هستند برای تمامی شهرداران دنیا».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان