بهرام رادان تهیه کننده مستند کاپیتان من شد/ سفر به مغز انسان

بهرام رادان تهیه کننده مستند سینمایی «کاپیتان من» به کارگردانی سیاوش صفاریان‌پور شد.

بهرام رادان تهیه کننده مستند کاپیتان من شد/ سفر به مغز انسان

به گزارش خبرگزاری مهر، در آستانه آغاز فاز نهایی فیلمبرداری مستند سینمایی «کاپیتان من» به کارگردانی سیاوش صفاریان پور اولین پوستر از این فیلم منتشر شد.

«کاپیتان من» نام مستندی علمی با حضور بهرام رادان است که در آن این بازیگر به ماجراجویی در سیستم پیچیده مغز انسان می پردازد.

پس از گذشت نزدیک به یک سال مطالعه و پژوهش، فاز اول و دوم فیلمبرداری «کاپیتان من» اسفند ماه سال گذشته به پایان رسید و گروه برای فیلمبرداری فاز نهایی آماده می‌شوند.

رادان علاوه بر روایت داستان، مسئولیت تهیه کنندگی این اثر را هم بر عهده دارد که به احتمال زیاد اولین نمایش آن زمستان امسال خواهد بود.

سوژه این مستند به کارگردانی سیاوش صفاریان پور در قالب مستند سینمایی به تصویر کشیده شده و در آن متخصصان و پزشکان معتبر مغز و اعصاب و متخصصان علوم شناختی، آخرین یافته های علمی از فرمانده بدن انسان را در اختیار علاقه مندان قرار می دهند.

کالبد شکافی از مغز طبیعی یک انسان و جستجو در لایه ها مختلف این ساختار پیچیده برای درک رمز و راز عملکرد آن، از مهم ترین بخش های این مستند علمی به حساب می آید.

سایر عوامل فیلم «کاپیتان من» عبارتند از مشاور علمی و سرپرست گروه نویسندگان: رضا پناهی، مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری با همراهی محمد عاشقی، صدابردار: علی علوی، تدوین: مهدی قنبری، مدیرتولید: عرفان صفری، طراح پوستر: تهمینه اذکاری، گریم: آیدین فرضی، برنامه ریز: سمیرا شکوری، دستیار کارگردان: وحید آجرلو، دستیاران فیلمبردار: محسن زهی، مهران فتحی، همایون خاک، عکس: رویا حسینی، تدارکات: احسان رحیمی، لابراتوار: قدس، حمل و نقل: حسین علی تاجیک، برنامه ریز علمی و مشاور اجرایی: هانیه علیزاده، مشاور کارگردان: اسماعیل میرفخرایی، با همکاری مرکز علوم شناختی، مشاور رسانه‌ای: معین منصوری‌نژاد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان