ورزشکار و مربی زنجانی به اردوی تیم ملی دوگانه اعزام شدند

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش ترای اتلون (سه گانه) استان زنجان گفت: ورزشکار و مربی زنجانی به اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی دوگانه بانوان اعزام شدند.

ورزشکار و مربی زنجانی به اردوی تیم ملی دوگانه اعزام شدند

رسول مشهدلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لیلا عبدی به عنوان ورزشکار و زهرا محمدی به عنوان مربی تیم ملی در این اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی که از روز گذشته در اصفهان آغاز شده است حضور یافته‌اند.

وی، سطح توانمندی این ورزشکار و مربی زنجانی را خوب و بالا ارزیابی کرد و اظهار داشت: این اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی ورزش دوگانه تا دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

مشهدلو، هدف از این اردو را انتخاب ورزشکاران برتر و شایستهتر ‌جهت حضور در مسابقات کاپ آسیایی دوگانه بانوان که از سوم تا ششم اسفند ماه در استان البرز برگزار خواهد شد، ذکر کرد.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در دو پنج کیلومتر، دوچرخه سواری 20 کیلومتر و 2/5 کیلومتر دو که به صورت پیوسته خواهند بود، رقابت خواهند کرد، افزود: علی مشهدلو از ورزشکاران و مربیان ورزش سه گانه این استان نیز در کلاس مدرس مربیگری این رشته ورزشی که از امروز /28 بهمن ماه/ در اصفهان آغاز شده است و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت حضور دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان