جابجایی یک میلیون و ۳۰۰ هزار مرسوله پستی در لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل پست لرستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از یک میلیون و سیصد هزار مرسوله پستی در سطح استان جابجا شده است.

جابجایی یک میلیون و 300 هزار مرسوله پستی در لرستان

محمد ناظری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: جابجایی مرسولات پستی در استان بیانگر کاهش سفرهای مردمی در راستای مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا است.

وی اظهار داشت: در این راستا میزان جابجایی مرسولات پستی استان در مقایسه با سال قبل حدود سه برابر رشد داشته که بیشتر درخواستها و خریدهای مردم بصورت اینترنتی بود.

مدیرکل پست لرستان با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در استان مشکلاتی را برای مردم به همراه داشت، ادامه داد: از طرفی توجه مردم به استفاده از خدمات پستی افزایش یافته و مردم به این نتیجه رسیدند که لازم نیست برای کوچکترین نیاز خود در سطح شهر تردد نمایند و با مراجعه به سایت شرکت یا فروشگاه اقلام مورد نیاز خود را درخواست تا ازطریق پست تحویلشان شود.

ناظری بیان کرد: در طول این ایام نه تنها درسطح استان لرستان بصورت مرتب گندزدایی می شوندو از کلیه دارندگان کسب وکار دعوت می شود که کالاها و خدمات خود را در سامانه هایی که ازطرف شرکت ملی پست طراحی شده، بارگزاری نمایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان