کمک ۶۰۰ دانشجوی دانشگاه "میشیگان" در حفظ ایمنی برابر کووید-۱۹

با توجه به اینکه دانشگاه میشیگان در نظر دارد در ترم پیش‌رو بازگشایی شود، نه‌ تنها مسئولان، بلکه دانشجویان هم به فکر ایمن ماندن برابر ابتلا به "کووید-۱۹" هستند.

کمک 600 دانشجوی دانشگاه "میشیگان" در حفظ ایمنی برابر کووید-19

به گزارش ایسنا به نقل از ام‌لایو، دانشگاه "میشیگان" اعلام کرد که در سال تحصیلی آتی بازگشایی می‌شود. در این راستا این دانشگاه در حال آماده‌سازی است تا سلامت دانشجویان در برابر کروناویروس، حفظ شود.

علاوه بر مسئولان دانشگاه، دانشجویان این دانشگاه نیز به فکر حفظ سلامتی خود هستند و تیم‌های دانشجویی دانشگاه "میشیگان" 89 پیشنهاد را در شش گروه به دانشگاه ارائه دادند. هدف از این پیشنهادات که به عنوان بخشی از چالش‌های "کووید-19" است، کمک به حفظ سلامتی دانشجویان در ترم پاییز است.

دانشگاه میشیگان خود با ارسال ایمیلی به دانشجویان از آنها درخواست شرکت در این چالش را داده بود.

بیش از 600 دانشجو پاسخ دادند و به تیم‌هایی در شش گروه تقسیم شدند.

این تیم‌ها تحت عنوان : 1- مسکن 2- حمل‌ونقل 3- ناامنی غذاها 4- فعالیت‌های مشترک درسی 5- تنوع، تساوی و دربرگیری 6- سلامت ذهن هستند.

همه پیشنهادات این تیم‌ها به مسئولان عالی‌ رتبه دانشگاه ارسال شد.

در یکی از این پیشنهادات، ایمیلی به دانشجویان ارسال می‌شود که راجع به سلامت روان و رویدادهای سلامتی است.

در پیشنهادی دیگر گفته شده که یک سیستم توزیع ماسک هم در دانشگاه قرار بگیرد تا ماسک به آسانی در دسترس دانشجویان قرار بگیرد.

در هر گروه، هیئت داوران پیشنهادات را بررسی می‌کنند تا در نهایت از هر گروه پنج نفر انتخاب شوند تا در جلسه مجازی ارائه پیشنهادات، آنها را مطرح کنند.

البته هنوز راجع به نحوه استفاده از پروژه در محوطه دانشگاه قطعیت وجود ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان