برای خرید لوازم خانگی اول باید تنوع مدل ها و برندهای مختلف رو بشناسیم

برای خرید لوازم خانگی اول باید تنوع مدل ها و برندهای مختلف رو بشناسیم، لوازم خانه به دسته بندی های مختلفی تقسیم بندی میشود، برخی برای پخت و پز، برخی برای آماده سازی غذا و سایر این دسته بندی برای پاکیزگی و بهداشت خانه مورد استفاده قرار می گیرند

برای خرید لوازم خانگی اول باید تنوع مدل ها و برندهای مختلف رو بشناسیم

 

برای خرید لوازم خانگی اول باید تنوع مدل ها و برندهای مختلف رو بشناسیم، لوازم خانه به دسته بندی های مختلفی تقسیم بندی میشود، برخی برای پخت و پز، برخی برای آماده سازی غذا و سایر این دسته بندی برای پاکیزگی و بهداشت خانه مورد استفاده قرار می گیرند. با پیشرفت تکنولوژی هرسال این وسایل هوشمند تر و بهینه تر برای راحتی و زندگی خانواده ها تولید و به بازار عرضه می شوند، اگر دنبال خرید لوازم خانگی هستید 4 نکته ذیل را حتما مطالعه بفرمایید:

 

1. برند لوازم خانگی

 

کشورایران به دلیل داشتن بازاری با ظرفیت بالا، مکانی پرسود برای شرکت های تولید کننده لوازم خانگی است. پس اگر برای خرید لوازم خانگی وارد بازارشدید از اینکه حتی اسم برخی از برندها را نشنیده باشید تعجب نکنید از معروف ترین و شاید قدیمی ترین برندهای وارداتی می توان به لوازم خانگی تفال که برندی فرانسوی ست اشاره کرد که سالیان زیادی است که در بازار ایران حضور دارد و سایر برندها مثل فیلیپس، بوش، براون، پارس خزر، امرسان، فلر، سامسونگ و ال جی می باشد پس قبل از خرید مطالعه در خصوص برندها داشته باشید.

2. انتخاب لوازم خانگی مورد نیاز

 

شاید مهم ترین نکته برای خرید لوازم خانگی همین یک سوال باشد که هرنوع از لوازم خانگی در چه برندی بهتره ؟ این موضوع بسیار مهم است که قبل از خرید، تحقیق و پرس و جو کنید، اگر از فروشگاههای آنلاین خرید می کنید کامنت ها و نظرات افراد را مطالعه کنید چون در اکثر موارد در لوازمی خاص برندی پیشتاز می باشد مثلا برای خرید اتو اولین برندی که همه بهش اعتماد دارند اتو تفال می باشد برای خرید غذاساز فیلیپس و بوش و برای خرید جاروبرقی بوش بسیار خوش نام می باشد،پس قبل از هر خرید حتما سوال بپرسید و تحقیق کنید.

 

3. گارانتی اصالت کالا

شاید این نوع گارانتی را در فروشگاههای آنلاین زیاد دیده باشید گارانتی اصالت کالا برای این است که متاسفانه یکسری افراد سودجو مارک و برند لوازم خانگی گران قیمت رو برروی وسایل ارزان قیمت زده و متاسفانه با قیمت گزافی بفروش می رسانند به خاطر این موضوع گارانتی اصالت کالا خیلی مرسوم شده است از این طریق به شما اطمینان می دهد جنسی که دارید خریداری می کنید دقیقا همان جنسی است که از شرکت اصلی وارد ایران می شود. اگر به شکل حضوری می خواهید خرید کنید سریال دستگاه را حتما چک کنید و در صورتی که به شکل آنلاین دنبال خرید وسایل منزلتان هستید ما به شما فروشگاه اینترنتی منزل مارکت رو پیشنهاد می کنیم.

4. گارانتی و خدمات پس از فروش کالا

گارانتی و خدمات پس از فروش از مهم ترین فاکتورهای خرید لوازم خانگی است اگر کالای شما دارای گارانتی وخدمات پس از فروش باشد در صورت خرابی و یا مشکل در حمل و نقل کالای شما تعویض و یا تعمیرخواهد شد و مسئولیت تامین لوازم جانبی محصولات و قطعات با شرکت گارنتی محصول شما می باشد.

 

 

    

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان