پولاریس و زیرو خودروی آفرود برقی تولید می‌کنند

پولاریس که در زمینه ساخت موتورسیکلت و برف‌رو فعالیت دارد با همکاری شرکت سازنده موتورسیکلت‌های برقی «Zero Motocycles»، وسایل نقلیه برقی تولید می‌کند.

پولاریس و زیرو خودروی آفرود برقی تولید می‌کنند

پولاریس که در زمینه ساخت موتورسیکلت و برف‌رو فعالیت دارد با همکاری شرکت سازنده موتورسیکلت‌های برقی «Zero Motocycles»، وسایل نقلیه برقی تولید می‌کند.

این دو شرکت امروز از همکاری 10 ساله خود خبر دادند تا با استفاده از فناوری پیشرانه الکتریکی، سخت افزار و نرم افزار Zero، وسایل نقلیه آفرود و همچنین برف‌روهای برقی وارد بازار کنند. پولاریس وظیفه توسعه، تولید و فروش این وسایل نقلیه را برعهده خواهد داشت.

این کمپانی‌ها با همکاری یکدیگر فناوری‌ها و پلتفرم‌های نسل آینده وسایل نقلیه الکتریکی را توسعه می‌دهند. این همکاری باعث می‌شود خریداران به انتخاب‌های بیشتری در بازار دسترسی پیدا کنند.

«Sam Paschel»، مدیرعامل Zero Motorcycles در بیانیه‌ای اعلام کرده:

«تخصص ما در زمینه وسایل حمل و نقل برقی و میلیون‌ها کیلومتر آزمایش آن‌ها در دنیای واقعی، همراه با سبد گسترده محصولات و زنجیره تامین پولاریس به همراه رهبری آن در بازار، اهمیت این همکاری را برای تمام علاقه‌مندان به ورزش‌های موتوری افزایش می‌دهد.»

پولاریس

پولاریس به لطف تصاحب چندین شرکت در سال‌های گذشته، هم اکنون دارای چندین دستگاه برقی در سبد محصولات خود است. در سال 2011  پولاریس شرکت فرانسوی سازنده وسایل نقلیه برقی «Goupil» و همچنین «GEM» را خریداری کرد. اخیرا نیز این کمپانی توانسته شرکت «Brammo Electric Motorcycles» را تصاحب کند که از فناوری‌های آن می‌تواند در وسایل نقلیه آفرود الکتریکی «Ranger» استفاده کند.

قرارداد اخیر آن با Zero باعث گسترش و افزایش تنوع سبد محصولات این کمپانی می‌شود. طبق گفته پولاریس، این همکاری سنگ بنای «rEV’D up» خواهد بود که نامی برای استراتژی بلندمدت آن برای ارائه نمونه الکتریکی تمام محصولات اصلی تا سال 2025 است. اولین نتیجه این همکاری اواخر سال آینده میلادی معرفی خواهد شد.

مدیرعامل پولاریس، «اسکات واین» در بیانیه‌ای به پیشرفت‌های این کمپانی در سال‌های اخیر و همچنین همکاری استراتژیک با Zero اشاره کرده است. به اعتقاد واین، این قرارداد یک جهش تکنولوژیک محسوب می‌شود که مزیت بزرگی برای این کمپانی به همراه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان