ایده تزیین میز ترحیم با انواع دیزاین های زیبا و شیک

تزیین میز ترحیم چالشی خلاقانه بوده که ایده های متنوعی را در بر می گیرد و افراد می توانند با بهره مندی از آن ها ضمن ایجاد یک محیط زیبا و صمیمی این رویداد رسمی و معنوی مربوط به مرگ را به خاطره ای ماندگار تبدیل نمایند.

ایده تزیین میز ترحیم با انواع دیزاین های زیبا و شیک

یکی از مجالس رسمی و مهمی که تدارکات و پذیرایی از مهمانان در آن باید کاملا برنامه ریزی شده و اصولی انجام گیرد مجلس ختم می باشد که برگزاری آن یک سری آداب و رسوم مختص به خود را داشته و به منظور حفظ شان مجلس باید هیچ گونه کم و کسری در آن مشاهده نشود و با حساسیت و احترام کامل انجام گیرد. در همین زمینه تصمیم داریم در این مطلب به نمایش ایده های مختلف تزیین میز ترحیم بپردازیم.

مدل های متفاوت دیزاین میز مجلس ختم

ایده های جذاب تزیین میز ترحیم

به طور کلی باید گفت در مجالس ختم دیزاین میز ترحیم به منزله نمادی از احترام و ارتباط با فرد مرحوم در محیط مجلس حاضر می باشد. این میز در واقع مکانی بوده که خاطره ها و یادبود ها در آن محل قرار گرفته و متمرکز شده و دیزاین آن اهمیت زیادی داشته به طوری که تبدیل کردن آن به نوعی اثر هنری می تواند احساس و تفکر افراد را به طور قابل توجهی زیبا و بی نظیر جلوه دهد.

زیبا سازی و دکوراسیون میز ترحیم امکان دارد برای خانواده عزادار کمی مشکل به نظر برسد ولی انجام آن به جهت برگزاری بهتر مراسم ضروری و مهم می باشد. تفاوتی ندارد که مجلس ترحیم در خانه، تالار یا مسجد برگزار می گردد در هر صورت دیزاین میز برای تمامی این امکان ضروری می باشد چرا که مهمانان در هنگام ورود به میز ترحیم نگاه می کنند. به طور معمول برای دیزاین این میز از نماد ها و عناصری همچون قاب عکس فرد مرحوم، شمع آرایی، گل آرایی و … استفاده می گردد.

سبک های خاص تزیین میز ترحیم

انتخاب این اجزا و چیدمان آن ها در کنار هم بسیار اهمیت داشته چرا که اگر هر جزئی از میز با سلیقه و هنر خاصی دیزاین گردد نه فقط باعث جذابیت بخشیدن به فضا شده بلکه به منزله یک سیاق معنوی برای گذر از مراسم ختم باعث یادآوری و یادگاری های عمیق تر نیز می شود.

دیزاین میز مراسم ختم

بهتر است بدانید که در مجلس ترحیم نخستین چیزی که دیده می شود میز ترحیم بوده از این رو باید کاملا جذاب و زیبا باشد. این میز در قسمتی باید قرار داده شود که ضمن این که از هر سمتی قابل دید باشد در مسیر رفت و آمد مهمانان قرار نگیرد.

فاکتور های گوناگونی در طراحی این میز تاثیر گذار بوده که باید به آن ها توجه نمایید از جمله این موارد می توان به نوع گل آرایی و شمع آرایی، نحوه قرار دادن قاب عکس و همچنین طریقه پذیرایی از مهمانان است که تمامی آن ها باید به صورت اصولی انجام گیرد و میز باید با استفاده از پارچه مشکی پوشش داده شده و یک تکه پارچه ترمه بر روی آن قرار بگیرد. در ادامه نمونه های جذابی از انواع دیزاین میز ترحیم را برای مشاهده در اختیارتان قرار داده ایم.

ایده های جذاب تزیین میز ترحیمتزیین میز با گل و شمع
سبک های خاص دیزاین میز ترحیمدیزاین ساده میز با گل طبیعی سفیدایده های جذاب دیزاین میز مجلس ختم دیزاین مز مجلس ختم با ترکیب گل های رنگی و شمعسبک های متنوع تزیین میز مجلس ختمدکوراسیون لاکچری میز با شمعدانی و گلایولسبک های شیک دیزاین میز ترحیمتزیین میز با ترمه و شمع های گوناگون  انواع دیزاین خاص میز ترحیمدیزاین میز ترحیم با گل های طبیعی بنفش و صورتیایده های خاص تزیین میز مراسم ختممیز تزیین شده با گل سفید و ترمه سبک های جذاب دیزاین میز مجلس ختم ایده های زیبا تزیین میز مجلس ختممیز دیزاین شده با حلوا و دسته گل سبک های جدید دیزاین میز مجلس ختمچیدمان میز با قاب عکس و جام گلسبک های متفاوت تزیین میز ترحیمدیزاین میز آینه ای با جام گل و انواع شمع ایده های جذاب دیزاین میز مجلس ختممیز دیزاین شده با گل مصنوعی و شمعدانی ایده های جدید دیزاین میز ترحیمتزیین میز با گلایول و قاب عکسمدل های زیبا دیزاین میز مجلس ختمچیدمان میز با حلوای تزیین شده و شمعسبک های متنوع دیزاین میز ترحیممیز دیزاین شده با جام گل سفید و قاب عکس مدل های جذاب دیزاین میز مراسم ختمتزیین میز بزرگ با گل های سفید و شمعدانی برای مجلس ختممدل های متفاوت تزیین میز ترحیمدیزاین میز ترحیم با دسته گل لیلیوم مدل های شیک تزیین میز مجلس ختممیز دیزاین شده با شمعدانی ایده های جالب دیزاین میز ترحیمچیدمان میز با حلوا و خرما تزیین شده  ایده های جدید تزیین میز مجلس سوگواریمیز دیزاین شده با شاخه های گل و شمع سبک های متفاوت دیزاین میز مجلس ختم تزیین میز با پارچه مشکی و گلایول به همراه شمعدانیمدل های جذاب تزیین میز ترحیممیز تزیین شده با دسته گل بزرگ مدل های زیبا دیزاین میز مراسم ختمدیزاین میز گرد با ترکیب گل سفید و شمع مشکی ایده های جدید دیزاین میز ترحیمچیدمان میز مراسم ختم با شمع و گل طبیعیانواع دیزاین میز مراسم ختممیز دیزاین شده با ترمه و گل سفیدایده های شیک دیزاین میز ترحیمتزیین دور تا دور میز با گل سفید و شمع وارمریمدل های شیک دیزاین میز ترحیم

تصاویری که ملاحظه نمودید مدل های بی نظیری از انواع تزیین میز ترحیم بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت بهره و لذت را از تماشای آن ها برده باشید. همینطور می توانید برای دیدن مدل های مختلف تزیین میز با گل و تزیین میز کامپیوتر بر روی لینک های داده شده کلیک کرده و از این مطالب بازدید نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان