با خرید هر گلکسی واچ ۶، یک عدد دیگر رایگان هدیه بگیرید!

خریداران گلکسی واچ ۶ می‌توانند از یک ساعت هوشمند رایگان در کنار تخفیف ویژه برای خرید هدفون بهره‌مند شوند.

با خرید هر گلکسی واچ 6، یک عدد دیگر رایگان هدیه بگیرید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سامسونگ به‌تازگی طرح ویژه‌ای برای فروش ساعت هوشمند خود در ایالات متحده اعلام کرده است که خبر خوشی برای طرفداران ساعت‌های اندرویدی در این کشور به‌شمار می‌رود. البته این طرح تنها شامل گلکسی واچ 6 می‌شود و سایر محصولات این شرکت را در برنمی‌گیرد.

هدیه ویژه سامسونگ به خریداران گلکسی واچ 6

سامسونگ اخیراً اعلام کرده است که خریداران گلکسی واچ 6 در آمریکا می‌توانند با خرید هر دستگاه، یک عدد دیگر به‌صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به سبد خرید خود اضافه نمایند. این طرح هر دو مدل 40 و 44 میلی‌متری را شامل می‌شود و محدودیتی هم برای نسخه وای‌فای یا سلولار نخواهد داشت. البته اگر دو ساعت مختلف با قیمت متفاوت انتخاب کنید، تنها باید هزینه محصول گران‌قیمت‌تر را پرداخت نمایید و دیگری همچنان رایگان خواهد بود.

سامسونگ

برای بهره‌مندی از طرح گفته‌شده، خریداران حتما باید از طریق سایت رسمی سامسونگ اقدام به خرید نمایند. همچنین سامسونگ تخفیف ویژه 130 دلاری برای خرید گلکسی بادز 2 پرو و تخفیف 30 دلاری برای خرید گلکسی بادز FE را هم در اختیار خریداران گلکسی واچ 6 قرار داده است. علاقه‌مندان می‌توانند اقدام به شخصی‌سازی ساعت هوشمند خود از طریق وب‌سایت سامسونگ نیز نمایند.

گلکسی واچ 6 آخرین نسل ساعت هوشمند سامسونگ است و انتظار می‌رود که به‌زودی نسخه جدیدی از آن معرفی شود؛ در نتیجه ارائه چنین تخفیفی از سوی سامسونگ چندان دور از انتظار نبوده است. این محصول در دو نسخه 40 و 44 میلی‌متری با وزن 28.7 و 33.3 گرم عرضه شده است که از بدنه آلومینیومی بهره می‌برد. پشتیبانی از گواهی IP68 و پایش فشار خون از جمله ویژگی‌های آن هستند. سامسونگ از تراشه اگزینوس W930 با 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی در این ساعت استفاده کرده است که مبتنی بر فرایند ساخت 5 نانومتری است. همچنین اندروید WearOS نسخه 4 و رابط کاربری OneUI واچ نسخه 5 از قابلیت‌های نرم‌افزاری آن محسوب می‌شوند.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان