ماهان شبکه ایرانیان

حضور درانتخابات پاسداشت خون شهدا و ارزش‌های دینی است

ایرنانوشت: نماینده ولی فقیه دراستان چهارمحال وبختیاری وامام جمعه شهرکرد گفت: حضور در پای صندوق رای موجب تقویت نظام اسلامی و همچنین پاسداشت خون شهدا و ارزش‌های دینی می‌شود.

حضور درانتخابات  پاسداشت خون شهدا و ارزش‌های دینی است

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد افزود: انتخابات یک عمل سیاسی و اجتماعی و عبادی است و حضور در پای صندوق رای یک حسنه است که پروردگار پاداش آن را برای همه افراد همپای سایر عبادت‌ها ثبت می‌کند.

وی گفت: دعوت کردن مردم برای حضور در انتخابات در این روز و همچنین هر قدمی که برای شرکت در انتخابات برداشته می‌شود مصداق کار عبادی است و خداوند پاداش و حسنه ثبت می‌کند.

به گفته وی، حضور در پای صندوق رای موجب تقویت نظام اسلامی و همچنین پاسداشت خون شهدا و ارزش‌های دینی می‌شود.

نکونام گفت: حضور مردم در دور اول انتخابات کمرنگ بود و از مردم درخواست می‌شود تا با حضور پرشور در پای صندوق رای و انتخاب فرد اصلح خلای که هفته گذشته شاهد بودیم را برطرف شود.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: در دور نخست انتخابات رییس‌جمهوری در هفته گذشته مشارکت آنگونه که انتظار می‌رفت بالا نبود، که نیاز است این امر جبران شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نیز بر حضور پر شور مردم در انتخابات تاکید داشتند، گفت: امیدواریم مردم در دور انتخابات با درصد بالای مشارکت داشته باشند و انتخاب اصلح صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به آغاز ماه محرم و صفر و هفته امر به معروف و نهی از منکر افزود: امر به معروف و نهی از منکر از دستاوردهای قیام امام حسین(ع) است.

نکونام با اشاره به ضرورت توجه و اهمیت امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه گفت: نباید اجازه دهیم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شود.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: همه افراد جامعه باید نسبت به مساله امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه داشته باشند.

به گفته وی، مکتب سیدالشهدا برای جامعه اسلامی مهم است و همه قله‌های شهادت، ایثار، شجاعت، عبودیت، صبر، محبت، جهاد معرفت و بصیرت در کربلاست.

نکونام با اشاره به فراز 131 نهج‌البلاغه گفت: در این فراز معیارهای لازم برای انتخاب یک والی سیاسی عنوان شده که والی سیاسی نباید بخیل باشد و یا مروج فاصله طبقاتی در جامعه باشد که این امر در برخی دولت‌ها در کشور ایجاد شده بود.

امام جمعه شهرکرد افزود: این مسائل تداوم‌بخش نهضت سیدالشهداء و انقلاب در کشور است و مردم و مسوولان باید به وظایف خود عمل کنند و مسوولان بسیار بیشتر به این امر توجه داشته باشند.


گقتنی است، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری 15 تیر ماه همزمان با سراسر کشور در 12 شهرستان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان