وبلاگ مشرق

سیاهچاله مجازات با اسرائیل چه می‌کند؟ / "دیوار بلند" در برابر قانون واردات خودرو!

یک عالم سنّی تأکید کرد: اگر روزی رهبر عزیزمان فرمان دهد٬ باید کفن پوش به مصاف اسرائیل رفته و این غده سرطانی را از روی زمین حذف کنیم.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

آمادگی یک عالم سنی برای کفن‌پوشی علیه اسرائیل

سیاهچاله مجازات با اسرائیل چه می‌کند؟ / "دیوار بلند" در برابر قانون واردات خودرو!

حاج گلدی آخوند کمالی، عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور در گفت‌وگویی با اشاره به ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، بیان داشت: اسرائیل باند فساد تبهکار و آدم‌کشی است که باید به دست خوبان عالم٬ شر آن از روی کره زمین برداشته شود.

به گزارش رسا، وی تصریح کرد: امیدواریم با تربیت اسماعیل هنیه‌های زیاد در فلسطین شاهد آزادی هر چه زودتر فلسطین عزیز و نابودی غده سرطانی اسرائیل باشیم.

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور افزود: حداقل کار ما این است که باید این اقدامات اسرائیل را محکوم کنیم و اگر روزی رهبر عزیزمان فرمان دهد٬ باید کفن پوش به مصاف اسرائیل رفته و این غده سرطانی را از روی زمین حذف کنیم. [1]

*بصیرت و مجاهدت اهل سنت نجیب ایران زبانزد خاص و عام است.

مقوله ای که علت العلل آن عقلانیت و تدین علمای تقریبی اهل سنت ایران در طول تاریخ بوده است. عالمانی که حتی جان خویش را در راه این بصیرت و تدین بذل کردند و همانند مولوی ریگی، مولوی جنگی زهی و ماموستا شیخ الاسلام به حق پیوستند.

و همین عالمان بودند که شهدای اهل سنت زیادی را در هشت سال دفاع مقدس، در راه مبارزه با اشرار و در مسیر دفاع از حرم تقدیم راه پیامبر اکرم(ص) و اسلام عزیز کردند.

آمادگی جهادی حاج گلدی آخوند کمالی و ابراز تبعیت او از ولی فقیه نیز نمونه دیگری از مجاهدت و بصیرت علمای تقریبی اهل سنت در ایران است که بایستی تجلیل ویژه ای از آن به عمل آورد.

چه اینکه در سایه همین وحدت و تبعیت از ولایت فقیه است که شیعه و سنی می توانند در کمال امنیت در کنار یکدیگر زندگی و خطر دشمنان اسلام را رفع کنند.

***

"دیوار بلند" در برابر قانون واردات خودرو!

سیاهچاله مجازات با اسرائیل چه می‌کند؟ / "دیوار بلند" در برابر قانون واردات خودرو!

فتح ا... توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مصاحبه با شفقنا با بیان اینکه بحث واردات خودرو عملا قفل شده است، گفت: واردات خودرو باید انجام شود تا بازار را از التهاب خارج کند.

او می افزاید: مجلس، قانون واردات خودرو را تصویب کرد و دولت سیزدهم هم اجازه داد، اما نمی دانیم چرا موانعی در برابر این قانون گذاشته شده که عملا بحث واردات خودرو را قفل کرده است!

توسلی گفته است: عوارض گمرکی واردات خودرو بسیار بالا است زیرا همانطور که گفتم، دیدگاه اول معتقد است اگر واردات خودرو به راحتی انجام شود، صنایع داخلی دچار مشکل می شوند بنابراین دولت می‌خواهد هم خودش سودی از گمرک ببرد و هم خودروسازان را به سود برساند. [2]

*اگرچه توسلی در گفته هایش بیان می کند که نمی داند کدام موانع در برابر قانون واردات خودرو وجود دارد اما چند جمله بعد اذعان می کند که این دولت است که با تعرفه بالای گمرکی و توجهی خاصی که به خودروسازهای داخلی نشان میدهد؛ اجازه اجرای دقیق قانون واردات خودرو را نمی دهد.

اتفاقی که نظیر آن در قضایای دیگری مثل قانون کالابرگ، قانون جهش تولید مسکن، قانون جوانی جمعیت و... نیز به وقوع پیوست و عملا می بینیم که هیچیک از این مصوبات خوب مجلس یازدهم؛ دارای اجرای با کیفیت نیستند و هریک به گونه ای اجرا شده اند که عملا مردم از آنها انتفاع ملموس نبرده اند.

به هر روی دولت سیزدهم تمام شد و اکنون همه امیدوارند که دولت چهاردهم بر مسیر عقلانیت و مصالح ملی؛ به اجرای مُرّ دقیق قانون تن بدهد و مردم شهد شیرین همراهی و عقلانیت مجلس و دولت را در کام خود حس کنند.

***

پس از عین الاسد و وعده صادق؛ نوبت سومین اقدام ایران فرا رسیده است

سیاهچاله مجازات با اسرائیل چه می‌کند؟

سیاهچاله مجازات با اسرائیل چه می‌کند؟ / "دیوار بلند" در برابر قانون واردات خودرو!

رژیم صهیونیستی پس از ترور اسماعیل هنیه در تهران روزهای بسیار سختی را می گذراند.

سران بی عقل باند حاکم بر اراضی اشغالی در حالی که درگیر فشارهای داخلی، جنگ در غزه و درگیری با حزب ا... در شمال بودند؛ به ناگاه حماقتی بزرگ به خرج دادند و با ترور اسماعیل هنیه در تهران، خود را با ام القرای جهان اسلام و بزرگ پشتیبان جبهه مقاومت یعنی ایران هم درگیر کردند.

و اکنون هیچکس نمی داند در ساعت ها و هفته های آینده چه چیزی در انتظار اسرائیل است!؟

*پیش از این هم گفته شد که استیصال و التهاب اکنون اسرائیل؛ بخش آغازین فرایند مجازات سخت صهیونیست هاست و البته این قصه فصل های دیگری هم دارد...

صهیونیست ها و حامیان غربی و عربی آنها از لحظه ترور اسماعیل هنیه تاکنون در دهانه سیاهچاله ای عظیم قرار گرفته اند و نمی دانند چه چیزی در انتظار آنهاست!؟

چه اینکه آنها خود را با کسی درگیر کردند که همه می دانستند به قاعده جنگ اعتقاد دارد اما به وقت انتقام و دفاع از حیثیت خود نیز بر اساس همان قاعده؛ شدیدترین برخورد ممکن را انجام می دهد.

ایران در موشکباران عین الاسد و در جریان عملیات وعده صادق نشان داد که وقتی قاعده جنگ ایجاب کند؛ نه تنها از موشکباران آمریکا و اسرائیل هیچ ابایی ندارد بلکه از توانمندی، خردمندی، تجهیزات و شجاعت این کار هم برخوردار است.

در واقع باید گفت که از حماقت صهیونیست ها همین بس که می دانستند پس از ترور هنیه چه چیزی انتظارشان را می کشد اما با خریّتی مثال زدنی؛ نه تنها خودشان را به آستانه سیاهچاله انتقام کشاندند بلکه منافع متحدان عربی و آمریکایی و اروپایی خودشان را هم دچار مخاطره کردند.

اسرائیل هم اکنون در آماده باش به سر می برد و البته وضعیت چالشی آماده باش برای هیچ نیروی نظامی، برای هیچ حکومت و برای هیچ شهروندی مطلوب نیست.

روابط دیپلماتیک با صهیونیست ها دچار چالش های زیادی شده است.

همه درباره سفر به اراضی اشغالی هشدار می دهند و در عین حال هیچکس نمی داند درون سیاهچاله چه چیزی انتظار نتانیاهو و صهیونیست ها را می کشد؟

پر بیراه نیست اگر بگوییم همین معطلی و جنگ روانی بزرگترین عذاب برای صهیونیستهاست و آنها را به "مرگ سرد" مبتلی کرده است.

معمای طراحی عملیاتی ایران که هیچ دیتای خاصی هم از آن وجود ندارد؛ بر عذاب صهیونیست ها افزوده است.

آیا سپاه پاسداران به تنهایی وارد عملیات مجازات می شود؟ سطح عملیات مجازات چقدر است!؟ حزب ا... بعنوان دست بلند ایران وارد صحنه خواهد شد یا خیر؟ و آیا سایر اضلاع مقاومت در یمن و عراق و سوریه هم نقشی در تشکیل این سیاهچاله خواهند داشت یا نه؟

در این ساعتهای سرد هیچکس پاسخ این سوالات را نمی داند اما مسئله اینجاست که در هیچ حالتی هیچ روزنه امیدی هم برای صهیونیست ها وجود نخواهد داشت!

آنها در سمت بازنده ی این ماجرا و قربانی سیاهچاله مجازاتی هستند که خود مسبب آن بوده اند.

رسانه های جهانی از هم اکنون خود را آماده مخابره لحظه به لحظه اتفاقاتی کرده اند که دامن نتانیاهو و رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت...

***

1_https://rasanews.ir/003CRh

2_https://fa.shafaqna.com/?p=1853577

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان