پزشکیان با استناد به روایت علی(ع): معیار صلاحیت حکومتها رضایت خلق است اما مردم از حکومت ما راضی نیستند

امروز رئیس جمهور برای معرفی وزرا به مجلس رفت و همان چیز‌هایی که نخبگان می‌گفتند و به عنوان تشویش اذهان، احضار و دچار محرومیت می‌شدند و می‌شوند، بی پرده گفت

رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی با استناد به روایتی از حضرت عل (ع) که فرموده اند"معیار صلاحیت حکومتها رضایت خلق است" تصریح کرد که مردم از حکومت ما راضی نیستند.

حجه الاسلام شهاب الدین حائری شیرازی در واکنش به این سخنان پزشکیان نوشت: امروز رئیس جمهور برای معرفی وزرا به مجلس رفت و همان چیزهایی که نخبگان می گفتند و به عنوان تشویش اذهان، احضار و دچار محرومیت می شدند و می شوند، بی پرده گفت.

وی افزود: نطقی که مستقیما از صدا و سیما پخش می شد، چنان انتقادی،بی پرده و صریح بود که می توان کلیپ های انتقادی با قابلیت وایرال شدن از آن تولید کرد. رئیس جمهور بدون کلی گویی های متعارف و یکی به میخ زدن و دیگری به نعل، به ضعفها پرداخت. 

به نوشته حائری شیرازی همین که کسی آمده که علاوه بر اینکه متملق و دروغگو نیست، شجاعت کوبیدن حقیقت تلخ را بر پیشانی حاکمیت دارد و همه را به تجدیدنظر جدی با توجه به نظر کارشناسانه فرا می خواند برگ برنده مردم است.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان