ماهان شبکه ایرانیان

۶۷۰ دانش آموز استثنایی در ارومیه تحت پوشش سرویس رایگان / اعتبار پنج میلیاردی پیش‌بینی شده است

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ۶۷۰ دانش آموز استثنایی در ارومیه تحت پوشش سرویس رایگان مدارس هستند که برای این موضوع در جلسه آخر اعتبار ۵ میلیاردی پیش‌بینی شده که منتظر تحقق آن هستیم.

670 دانش آموز استثنایی در ارومیه تحت پوشش سرویس رایگان / اعتبار پنج میلیاردی پیش‌بینی شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی،  احمد امامی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان آذربایجان‌غربی گفت: سرویس مدرسه رایگان برای دانش آموزان استثنایی بخشی از قانون حمایت از معلولین است که، شهرداری‌ها متولی ایاب و ذهاب این دانش آموزان خواهندبود.

وی اضافه کرد: در آخرین جلسه شورای ترافیک با حضور معاون عمرانی استاندار و شهردار ارومیه برگزار شد، حدود  2700 دانش آموز استثنایی در سراسر استان و تقریبا 670 دانش آموز در شهر ارومیه برای دریافت سرویس رایگان پیش‌بینی شدند که این امر در شهرستان‌های دیگر بطور کامل محقق نشده با این حال در شهر ارومیه مرکز استان مورد قبول و برنامه‌ریزی اعضا قرار گرفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: سال گذشته در شهر ارومیه اعتباری 35 میلیارد ریالی برای این موضوع پیش بینی و توسط شهرداری و شورای شهر پرداخت و پیش بینی ما برای امسال مبلغ 50 میلیارد بوده و انتظار تحقق آن را داریم که در آخرین جلسه اعتبار از سوی شورای شهر مورد قبول واقع شد.

امامی اضافه کرد: هم اکنون با انعقاد قرارداد، سرویس رایگان برای دانش آموزان استثنایی در شهر ارومیه در حال ارائه است و در حال پیگیری موضوع برای تحقق بودجه هستیم.

وی آمار دانش آموزان اوتیسم در ارومیه را 57 نفر عنوان کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان