ماهان شبکه ایرانیان

ورزش باید جزء برنامه‌های اصلی و روزانه همگان باشد

استاندار سمنان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش‌آموزان، نامگذاری هفته تربیت‌بدنی و ورزش و تقارن آن با روز تحکیم بنیان خانواده را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: همیشه هم‌چنان که در آیات و روایات اسلامی به‌ویژه در احادیث نبوی و منویات مقام معظم رهبری تأکید شده به لحاظ حفظ سلامتی و ایجاد نشاط اجتماعی، ورزش باید جزء برنامه‌های اصلی و روزانه همگان ب ...

ورزش باید جزء برنامه‌های اصلی و روزانه همگان باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،آیین نواختن زنگ تربیت‌بدنی و ورزش با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار و هیئت همراه، سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان، سیدجمال وزیری مدیرکل و جمعی از معاونان و رؤسای ادارات آموزش و پرورش به‌صورت متمرکز استانی در دبیرستان دوره اول متوسطه شهید بهشتی سمنان روز  شنبه 28 مهر 1403 برگزار شد

ورزش باید جزء برنامه‌های اصلی و روزانه همگان باشد

***از سوی استاندار سمنان تأکید شد:

محیط امن خانه و مدرسه باید قدر دانسته شود/ ورزش باید جزء برنامه‌های اصلی و روزانه همگان باشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،استاندار سمنان در آیین نواختن زنگ تربیت‌بدنی بر قدر دانستن دو محیط امن خانه و مدرسه تأکید کرد.

استاندار سمنان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش‌آموزان، نامگذاری هفته تربیت‌بدنی و ورزش و تقارن آن با روز تحکیم بنیان خانواده را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: همیشه هم‌چنان که در آیات و روایات اسلامی به‌ویژه در احادیث نبوی و منویات مقام معظم رهبری تأکید شده به لحاظ حفظ سلامتی و ایجاد نشاط اجتماعی، ورزش باید جزء برنامه‌های اصلی و روزانه همگان باشد؛ حتی اگر در حد پیاده‌روی انجام شود.

ورزش باید جزء برنامه‌های اصلی و روزانه همگان باشد

 هاشمی در ادامه از مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، قدردانی و به افتتاح و بهره‌برداری بیش از 30 پروژه ورزشی استان در هفته تربیت‌بدنی اشاره و اضافه کرد: معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش، نگاه ویژه به حوزه ورزش و سلامت دانش‌آموزان داشته باشند؛ چراکه انسان بانشاطی که صبح خود را با ورزش آغاز کند با مؤفقیت برای تحقق اهداف خود گام برمی‌دارد.

وی یادآور شد: با افتخار اعلام می‌کنیم که پرچم ایران توسط یک بانوی هم‌استانی در میادین ورزشی برافراشته شد و تیم‌های برتر از این استان صعود کرده‌اند و در حوزه ورزش‌های رزمی نیز سمنان، استانِ پیش‌رو در کشور است و این آمادگی را برای برگزاری مسابقات لیگ برتر دارد.

استاندار سمنان تصریح کرد: در روز تحکیم بنیان خانواده مکلف هستیم حرمت و جایگاه خانواده را که موجب تکریم آن خواهد بود حفظ کنیم و محیط امن خانه و مدرسه باید قدر دانسته شود.

هاشمی در ادامه از دانش‌آموزان سمپاد خواست در کنار تحصیل و رقابت‌های درسی به ورزش پرداخته و در عرصه‌های ورزشی گام‌های مؤفقی بردارند.

استاندار سمنان در بخش پایانی سخنانش نیز ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: امید که شاهد پیروزی رزمندگان محور مقاومت و سرنگونی رژیم غاصب و سفاک صهیونیست در روزهای نزدیک باشیم.

***مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

محیط ورزشی آکنده از معنویت، جوانمردی، تقوا، پاکدامنی و مبیّن ارزش‌های اخلاقی و اسلامی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در آیین نواختن زنگ تربیت‌بدنی بر معنویت، جوانمردی، تقوا، پاکدامنی و مبیّن ارزش‌های اخلاقی و اسلامی محیط‌های ورزشی تأکید کرد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، زنگ تربیت‌بدنی و ورزش با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار و هیئت همراه، سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان، سیدجمال وزیری مدیرکل و جمعی از معاونان و رؤسای ادارات آموزش و پرورش استان، صبح شنبه 28 مهر 1403 به‌صورت متمرکز استانی در دبیرستان دوره اول متوسطه شهید بهشتی سمنان نواخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن گرامی‌داشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش با اشاره به تأکید حضرت امام‌علی(ع) و امام‌حسین(ع) به ورزش و اهمیت آن برای‌ سلامتی اظهار داشت: محیط ورزشی کشور ما آکنده از معنویت، جوانمردی، تقوا، پاکدامنی و مبیّن ارزش‌های اخلاقی و اسلامی است.

ورزش باید جزء برنامه‌های اصلی و روزانه همگان باشد

وی در ادامه سخنانش با بیان این‌که سلامتی نعمت بزرگی است که باید قدر دانسته شود، افزود: مفتخریم که جوانان ما در عرصه‌های بین‌المللی و ملی خوش درخشیدند و رتبه‌های بسیار خوبی کسب کردند و این مؤفقیت را به جامعه بزرگ تعلیم و تربیت تبریک گفته و خدا را شاکریم که امروز توانستیم به برکت تلاش‌های ارزنده و حمایت مقامات استانی بسیاری از قله‌های تربیت‌بدنی را فتح کنیم.

وزیری با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های ورزشی آموزش و پرورش ازجمله بزرگ‌ترین چمن مصنوعی در آینده‌ای نزدیک در شهرستان میامی، مجموعه بزرگ فرهنگی‌ورزشی شهید سیدرضی موسوی در شهرستان سمنان و تعداد زیادی کلاس‌های درس تربیت‌بدنی تصریح کرد: امید که در سال تحصیلی جدید شاهد پویایی و مؤفقیت بیش از پیش دانش‌آموزان استان در عرصه‌های ورزشی باشیم.

***مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

حضور تیم نوجوانان فوتبال گرمسار و بسکتبال سمنان برای نخستین‌بار در لیگ کشور

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از حضور تیم نوجوانان فوتبال گرمسار و بسکتبال سمنان برای نخستین‌بار در لیگ کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سیدمحمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان سمنان در آیین نواختن زنگ تربیت‌بدنی در ابتدای سخنانش ضمن قدردانی از مدیرکل آموزش و پرورش استان به اهتمام و تعامل بین این دو مجموعه و همراهی هیئت‌های ورزشی، اشاره و اظهار کرد: با ذکاوت و تدابیر هوشمندانه استاندار ورزش‌دوست استان و تغییر نگاه نسبت به باشگاه‌های ورزشی در سطح استان با رویکرد جدید، شاهد حضور لیگ ورزشی برتر نوجوانان فوتبال گرمسار و لیگ برتر بسکتبال برای نخستین‌بار در لیگ کشور بودیم.

ورزش باید جزء برنامه‌های اصلی و روزانه همگان باشد

علوی افزود: بر مبنای منویات مقام معظم رهبری، تعامل بین دستگاهی ایجاد شده تا موجبات سلامتی و تندرستی را برای ایران آباد فراهم سازیم و امیدواریم که بتوانیم شایسته و درخور شأن مردم این استان، خدمات مناسب ورزشی به جامعه ورزشی ارائه دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان