ماهان شبکه ایرانیان

آشتی‌کنان شبانه سیدحسین و شهریاری!

کاپیتان استقلال امشب در جلسه‌ای با رئیس هیئت مدیره باشگاه حضور یافت.

آشتی‌کنان شبانه سیدحسین و شهریاری!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منع سیدحسین حسینی از حضور در تمرینات و غیبت کاپیتان استقلال در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن حاشیه‌ای بزرگ را برای آبی‌های پایتخت طی یکی دو روز گذشته ایجاد کرد.

به نقل از ورزش سه، مصاحبه‌ای که حسینی بعد از بازی با هوادار انجام داد و در بخش کوچکی از آن اعلام کرد مدیران باشگاه برای فسخ قرارداد گلر بوسنیایی به او غرامت پرداخت کرده‌اند، باعث ناراحتی مسئولان استقلال و به خصوص احمد شهریاری رییس هیئت مدیره استقلال شد.

بعد از اطلاعیه‌ای که باشگاه استقلال صادر و سیدحسین را به کمیته انضباطی احضار کرد، در بازگشت حسینی به ایران احمد شهریاری خواهان مصاحبه کاپیتان و تکذیب موضوع مربوط به گلر بوسنیایی شد. این اتفاق اما رخ نداد تا اینکه کاپیتان استقلال از حضور در تمرین این تیم منع شد و در بازی با ذوب‌آهن هم غایب بود.

حواشی گسترده پیش آمده درباره این ماجرا باعث شد تا بسیاری از بزرگان و اعضای باشگاه استقلال برای برطرف شدن مشکل حسینی اقدام کنند و در نهایت عصر امروز قرار بر این شد که کاپیتان آبی‌ها به دیدار احمد شهریاری رییس هیئت مدیره باشگاه برود و با او به گفت و گو بنشیند.

در جلسه‌ای که امشب در دفتر هلدینگ خلیج‌فارس میان احمد شهریاری و سیدحسین حسینی برگزار شد، دو طرف درباره موضوعات مطرح شده به صحبت پرداختند و با پایان دادن به کدورت پیش آمده قرار بر بازگشت حسینی به تمرینات استقلال شد.

کاروان استقلال قرار است فردا تهران را به مقصد دبی ترک کند و آماده مسابقه با النصر عربستان شود. در این شرایط نگرانی هایی درباره عدم حضور حسینی به عنوان کاپیتان استقلال در این سفر وجود داشت که حالا بعد از جلسه‌ای که میان سیدحسین با مسئولان هلدینگ و شهریاری برگزار شد، این دروازه‌بان باتجربه و ملی‌پوش همراه تیم به امارات می‌رود و آماده مسابقه با النصر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان