ماهان شبکه ایرانیان

تبلیغات

نگاهی نو به فعالیت های شرکت گروه بوران

ورود به حوزه‌های کاری جدید برای بسیاری از شرکت‌ها در سراسر جهان امری رایج است. این امر به منظور گسترش فعالیت‌ها و ایجاد تنوع در کسب‌وکارها انجام می‌شود. در ایران نیز این فرآیند مشاهده می‌شود، و شرکت‌ها بعد از تثبیت موقعیت خود در یک حوزه، به سراغ فرصت‌های جدید می‌روند. در این بین می‌خواهیم در مورد شروع پروژه جدیدی که در شرکت گروه بوران در حال توسعه است صحبت کنیم.

نگاهی نو به فعالیت های شرکت گروه بوران

یکی از شرکت‌های بزرگ در ایران، شرکت گروه بوران است که در سال 1394 تاسیس شده است. حوزه فعالیت این شرکت دیجیتال مارکتینگ است. بخش‌های مختلف شرکت بوران شامل تیم سئو، مارکتینگ، کال سنتر، لجستیک است.

اما به تازگی، خبرهایی درباره پروژه‌ای به نام "آن یار" که توسط این شرکت توسعه داده می‌شود به گوش می‌رسد. این پروژه بر پایه هوش مصنوعی و در حوزه سلامت هوشمند قرار دارد و هدف آن ارائه خدمات بهتر در حوزه سلامت به کاربران است.

 

آیا گروه بوران در مدیریت چندین حوزه کاری خود موفق بوده است؟

گروه بوران با وجود چندین فعالیت کاری مختلف در حوزه دیجیتال، به دلیل مدیریت منسجم و برنامه‌ریزی دقیق، توانسته است تمامی این فعالیت‌ها را به خوبی هماهنگ کند. این هماهنگی به وضوح در تعامل میان تیم سئو و مارکتینگ مشاهده می‌شود. آن‌ها به‌طور منظم با هم در ارتباط هستند تا اهداف شرکت به بهترین نحو اجرا شوند

نگاهی نو به فعالیت های شرکت گروه بوران

از طرفی دیگر در شرکت بوران برای ارائه خدمات کامل به مشتریان، واحد کال سنتر تخصصی و لجستیک اختصاصی ایجاد شده است. می‌توان گفت که گروه بوران جزء اولین شرکت‌های ایرانی است که لجستیک اختصاصی خود را راه‌اندازی کرده است. به همین دلیل محصولات به بهترین وجه و در کمترین زمان ممکن به مشتریان در سراسر ایران تحویل داده می‌شوند. همچنین، تیم کال سنتر بوران که به صورت تخصصی آموزش دیده است، می‌تواند به بهترین نحو ممکن با مشتریان تعامل کند و به آن‌ها کمک کند تا چالش‌های خود را حل کنند.

مهمترین ویژگی‌هایی که باعث موفقیت بوران گروه شده است

عوامل مختلفی در موفقیت یک شرکت تاثیر دارند. اما اگر به صورت اختصاصی بخواهیم علت موفقیت شرکت گروه بوران را در حوزه کاری خود عنوان کنیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • استفاده از بهترین فناوری‌های پیشرفته در بوران مارکت: در شرکت گروه بوران از بهترین فناوری‌ها و تجهیزات استفاده می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که کارمندان بتوانند با کمک این ابزارها و فناوری‌ها، اطلاعات کامل‌تر و صحیح‌تری داشته باشند. در نتیجه روند کاری آن‌ها بهتر و راحت‌تر پیش خواهد رفت.
  • تیم حرفه‌ای: استفاده از تیم حرفه‌ای در تمامی حوزه‌ها روند کاری را سریع‌تر پیش خواهد برد. البته باید اشاره کنیم که میانگین سنی کارمندان در شرکت بوران بین 23 تا 30 سال است. به این معنی که در بوران گروه امکان دریافت تجربه کاری زیر نظر بهترین افراد وجود دارد.
  • انعطاف پذیری و نوآوری در تمامی گروه‌ها: هماهنگی و همکاری بین گروه‌های مختلف در شرکت بوران باعث شده است که روند کاری این شرکت درست‌تر پیش برود.
  • مدیریت درست داده‌ها و تحلیل آن‌ها: در شرکت گروه بوران کارمندان با استفاده از ابزارها و فناوری‌های جدید به راحتی داده‌ها را پردازش و تحلیل کرده و برای بهبودی عملکرد خود استفاده می‌کنند.
  • رضایت مشتری: هدف اصلی بوران مارکت از روز تاسیس تا به الان ارائه بهترین خدمات به مشتریان بوده است. در نتیجه تمامی فعالیت‌های خود را برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی می‌کند.
  • مدیریت درست: تمامی شرکت‌ها برای رسیدن به اهداف خود باید توسط مدیری منعطف، پرتلاش، جستجوگر با مهارت تصمیم گیری و ارتباطات قوی نیاز دارد. خوشبختانه مدیر شرکت بوران، اقای صارم توحیدی این ویژگی‌ها را داشته است.

باید اشاره کنیم که این موارد تنها بخشی از ویژگی‌های شرکت گروه بوران است.

چرا گروه بوران پروژه آن یار را شروع کرده است؟

با توجه به صحبت‌های انجام شده با مدیر این شرکت، آقای صارم توحیدی، هدف از راه‌اندازی آن یار (on-yar) ارائه بهترین خدمات و اطلاعات کامل پزشکی به هموطنان عزیز است.

نگاهی نو به فعالیت های شرکت گروه بوران

شرکت گروه بوران با توجه به فعالیت نزدیک به 10 ساله خود در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی، نیاز جامعه به اپلیکیشنی در حوزه سلامت هوشمند را به خوبی درک کرده است. از همین رو پروژه آن یار را با بودجه چند میلیاردی به صورت خصوصی آغاز کرده است.

لازم به ذکر است که برای راه‌اندازی آن یار، شرکت بوران مارکت از بهترین متخصصان حوزه هوش مصنوعی دعوت به همکاری کرده است. البته باید گفت که سایر اعضای تیم نیز از بهترین افراد حوزه کاری خود به شمار می‌روند.

محدودیت‌های شرکت گروه بوران در راه‌اندازی آن یار

طبیعی است که در شرایط اقتصادی فعلی جامعه یکسری محدودیت‌ها بر سر راه انواع مختلفی از پروژه‌ها وجود دارد. از محدودیت‌های موجود می‌توان به کمبود زیرساخت‌های ارتباطی و تکنولوژی هوش مصنوعی در کشور اشاره کرد. این محدودیت‌ها ممکن است روند راه‌اندازی پروژه‌هایی مانند آن یار شرکت بوران را کمی طولانی‌تر کند. در کنار محدودیت‌های مربوط به زیر ساخت‌های تکنولوژی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

کمبود متخصصین این حوزه

درست است که در کشور متخصصین با هوش و تحصیل کرده‌ای وجود دارند. اما با توجه به جدید بودن کاربرد هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف، تعداد افرادی که به این حوزه تسلط دارند کم است. در نتیجه یکی از محدودیت‌ها و چالش‌هایی که شرکت بوران مارکت با آن مواجه است، کمبود متخصصین حوزه هوش مصنوعی و کاربرد آن است.

تامین بودجه راه‌اندازی پروژه به صورت خصوصی با گروه بوران

شرکت گروه بوران تمامی هزینه‌های لازم برای راه‌اندازی و بهره‌برداری از پروژه آن یار را به صورت خصوصی و بدون هیچ کمکی از طرف دولت یا سایر سازمان‌ها بر عهده گرفته است. البته باید گفت که این خود یک مزیت نیز برای شرکت بوران و پروژه آن یار به شمار می‌رود. زیرا انتظار یا توقف پروژه به دلیل عدم تامین بودجه از طرف دولت یا سایر ارگان‌ها وجود ندارد.

محدودیت در تعامل و ارتباط با شرکت‌های بین المللی

با توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌های که در بخش تعامل و ارتباط با کشورهای پیشرفته وجود دارد، متاسفانه شرکت بوران نمی‌تواند از تجربه و تخصص افراد یا شرکت‌های فعال و متخصص در حوزه راه‌اندازی و بهره‌برداری پروژه آن یار استفاده کند. همین امر ممکن است روند توسعه این اپلیکیشن را کمی طولانی‌تر کند.

با توجه به این محدودیت‌ها به نظر می‌رسد که روند راه‌اندازی آن یار در شرکت بوران طولانی شود. اما طبق گفته‌های اقای صارم توحیدی روند توسعه این اپلیکیشن به خوبی در حال پیشرفت است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان