ماهان شبکه ایرانیان

امام جمعه: شوش مظلوم است

شهرستان با وجود ظرفیت های کم نظیر فرهنگی، تاریخی، مذهبی و گردشگری مظلوم است.

امام جمعه: شوش مظلوم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی مرعشی، امیدآفرینی را مسوولیتی بزرگ به عهده همه دستگاه ها و رسانه های شهرستان دانست و گفت: صدای واحد از شوش برای معرفی ظرفیت ها و گره گشایی از مسایل این شهرستان در استان و کشور باید شنیده شود.

وی ادامه داد: تقویت امید به آینده، ارتقای سطح رفاه، بهبود زیرساخت ها، بهره گیری از ظرفیت های بی بدیل شوش و خدمت شبانه روزی دستگاه ها به مردم از جمله اقدام های اساسی برای امیدآفرینی در این شهرستان است.

امام جمعه با بیان اینکه بی توجهی به آسیب های اجتماعی می تواند روند طبیعی یک شهر را مختل کند گفت: حل آسیب های اجتماعی به دلیل دارا بودن ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و رفاهی، نیازمند کار مطالعاتی و علمی دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی ریشه در فرهنگ دارد گفت: دوری از فرهنگ های بومی، ترویج سبک زندگی غربی و تضعیف باورهای دینی از جمله عوامل در بسیاری از برخی آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام مرعشی سبک زندگی غربی را عامل افسردگی ها و گستردش آسیب های اجتماعی دانست و بیان کرد: دستگاه های فرهنگی شوش برای تقویت و معرفی ظرفیت های فرهنگ بومی و باورهای اعتقادی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی مسوولیت دارند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان