ماهان شبکه ایرانیان

تشکیل پروند قضایی درباره مرگ دانش آموز مینودشتی/ اولین تصویر از دانش آموز فوت شده

به دنبال مرگ امیر نیک گفتار، دانش آموز نوجوان مینودشتی در یکی از دبیرستان های این شهر، دادستان مینودشت از تشکیل پرونده قضایی درباره این حادثه خبر داد.

تشکیل پروند قضایی درباره مرگ دانش آموز مینودشتی/ اولین تصویر از دانش آموز فوت شده

به گزارش خبرآنلاین،حجت الاسلام حسینی کوهستانی با ابراز تاسف از حادثه فوت دانش آموز مینودشتی گفت: در لحظات اولیه حادثه با اعلام گزارش مرجع انتظامی، پروند قضایی در این خصوص تشکیل و موضوع در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

همشهری در خبری نوشت:وی افزود: تحقیقات مقدماتی پرونده های کیفری محرمانه بوده و هرگونه اظهارنظر در خصوص موضوع صرفا از طریق مقامات قضایی امکانپذیر است.

بر اساس این گزارش روز چهارشنبه 11مهرماه دریکی از دبیرستان های پسرانه شهرستان مینودشت در استان گلستان، در زنگ تفریح، یکی از دانش‌آموزان کلاس یازدهم به نام امیر نیک گفتار حین بازی برروی زمین افتاد.

تشکیل پروند قضایی درباره مرگ دانش آموز مینودشتی/ اولین تصویر از دانش آموز فوت شده

به گفته مدیر آموزش و پرورش مینودشت، بلافاصله پس از وقوع حادثه، مسئولان مدرسه با اورژانس تماس گرفتند و عوامل به سرعت در محل حاضر شدند، اما طبق اعلام تیم پزشکی بیمارستان فاطمه الزهرای مینودشت، این دانش آموز که باتشخیص ایست قلبی و مشکل حاد تنفسی با آمبولانس به واحد اورژانس انتقال یافته بود باوجود تلاش تیم پزشکی، جان خودرا از دست داد.

سیدمحمد حسینی ضمن تسلیت به خانواده این دانش‌آموز و همکلاسی‌های وی گفت: به‌طور جدی به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت و تمامی جزئیات این حادثه را پس از اعلام نظر رسمی پزشکی قانونی به اطلاع عموم خواهیم رساند.

وی با اشاره به صدور دستور پیگیری سریع این حادثه و بررسی دقیق تمامی جوانب آن، بیان کرد: کمیته‌ ویژه‌ای باهمکاری دستگاه های مربوطه برای بررسی ابعاد این حادثه تشکیل شده است.

حسینی با تاکید بر پیگیری اخبار این حادثه غم‌انگیز از مراجع رسمی آموزش و پرورش، گفت: در این شرایط حساس، از تمامی رسانه‌ها و افراد می‌خواهیم از انتشارگزارش های غیرمستند خودداری کنند زیرا ما به عنوان یک نهاد آموزشی وفرهنگی متعهد به حفظ آرامش و احترام به خانواده‌های داغدیده هستیم و از تمامی شهروندان و همکاران و دانش‌آموزان می‌خواهیم که در این زمان دشوار، به یکدیگر کمک کنند.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان