ماهان شبکه ایرانیان

شهرداری بندرعباس برای قهرمانی فولاد می جنگد

در هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور دو نماینده هرمزگان در بندرعباس و یزد به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

شهرداری بندرعباس برای قهرمانی فولاد می جنگد

در هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور دو نماینده هرمزگان در بندرعباس و یزد به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

به گزارش خبرآنلاین، تیم فولاد هرمزگان که یکی از دو تیمی است که می تواند در هفته پایانی جام قهرمانی را مقابل هوادران خود بالای سر ببرد در ورزشگاه غدیر بندرعباس از تیم پاس جوان گناوه میزبانی خواهد کرد.
فولاد هرمزگان در فاصله یک امتیازی گلساپوش یزد ایستاده است و تنها در صورتی می تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد که اول در بندرعباس پاس جوان گناوه تیم قعرنشین جدول رده بندی را شکست دهد و بعد از آن هم حریف یزدی در خانه اش مقابل دیگر نماینده هرمزگان،  شهرداری بندرعباس تن به شکست دهد. 
فولاد در این بازی که  دوشنبه 16 مهرماه برگزار خواهد شد  عنوان نایب قهرمانی را حتی با شکست مقابل پاس گناوه از آن خود می کند ، اما شاگردان حمید رضایی پور در تیم قرمز پوش فولاد فقط به قهرمانی می اندیشند و تمام حواسشان به بازی گلساپوش یزد و شهرداری بندرعباس خواهد بود که شهرداری بندرعباس بتواند  برای قهرمانی فولاد هرمزگان مقابل گلساپوش بجنگد و این تیم را شکست دهد. 
شهرداری بندرعباس هم  با پیروزی مقابل گلساپوش یزد با 24 امتیاز فصل را با عنوان ششمی به پایان خواهد برد اما اگر در این بازی شکست را بپذیرد و تیم وحدت مهریز یزد مقابل حریف خود به برتری برسد نارنجی پوشان بندری با عنوان هفتمی فصل را به پایان می رسانند.
تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور تیم گلسا پوش یزد با 42 امتیاز صدرنشین است.
تیم فولاد هرمزگان با 41 امتیاز در مکان دوم قرار گرفته است. چادر ملو اردکان با 33 امتیاز سوم، پارس جنوبی بوشهر با 29 امتیاز چهارم، آداک نوشهر با 26 امتیاز  پنجم، 
شهرداری بندرعباس با 21 امتیاز ششم، وحدت مهریز با 21 امتیاز هفتم، شاهین خزر رودسر با 15 امتیاز هشتم، دکتر تامین اصفهان با 11 امتیاز نهم و پاس جوان گناوه با یک امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی ایستاده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان