ماهان شبکه ایرانیان

صحبت‌های گل‌محمدی پس از برد بزرگ در تبریز

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از اینکه تیمش در دیداری سخت و دشوار موفق به شکست تراکتور تبریز شده است، ابراز خوشحالی کرد.

صحبت‌های گل‌محمدی پس از برد بزرگ در تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: طبیعی است که از نتیجه بازی راضی هستیم. برد مهمی را مقابل یک تیم خوب و باکیفیت به دست آوردیم. از امتیازی که گرفتیم قطعاً خوشحالیم و سعی می‌کنیم به فکر بازی‌های بعد باشیم. اندازه سه امتیاز و نه بیشتر نمی‌توانیم خوشحال باشیم.

وی افزود: از هواداران خوب تراکتور تشکر می‌کنم که یک جو خوب به وجود آورده بودند. سه امتیاز را به هوادار خودمان تقدیم می‌کنم که قطعاً منتظر نتیجه خوب از طرف تیم ما بودند. این کمترین کاری بود که می‌توانستیم برای آنها انجام بدهیم. امیدواریم این روند را ادامه دهیم. فکر می‌کنم از لحاظ فنی در نیمه اول تیم بهتری بودیم و گردش توپ بهتری داشتیم، گلی هم که خوردیم روی غافلگیری بود. یک مقدار فضایی که دنبالش بود به آن رسیدیم. به هر حال تمرکزمان را حفظ کردیم و توانستیم گل بزنیم و با تساوی به رختکن برویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین تصریح کرد: نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. خیلی خوب هم توانستیم از گل‌مان محافظت کنیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. در نهایت فکر می‌کنم بازی خوبی برای ما بود.

گل‌محمدی در واکنش به سؤالی درباره آنالیز و شناخت خوب او از تراکتور گفت: به نکته خوبی اشاره کردید. به نظرم آنالیز خوب و شناخت خوبی داشتیم. براساس نقاط ضعف و قوت حریف هم نفرات خوبی داشتیم. بچه‌ها از شروع تمرینات هفته خیلی با تمرکز بودند و خودم هم احساس می‌کردم که می‌توانیم بازی خوبی ارائه کنیم. بچه‌ها رفته رفته به هماهنگی خوبی رسیدند. به نظرم جای پیشرفت دارند و هر بازی می‌تواند فرصتی برای آنها باشد که خودشان را نشان دهند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و از بچه‌ها می‌خواهیم که این بازی را فراموش کنند و به فکر بازی‌های آینده باشند.

وی ادامه داد: در رختکن به بازی تراکتور مقابل سپاهان هم فکر کردیم، مسابقه‌ای که تراکتور در آن حدود یک ساعت 10 نفره بود. فکر می‌کنم آن مسابقه برای ما تجربه خوبی بود که بچه‌ها غافلگیر نشوند.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان