ماهان شبکه ایرانیان

۲۵۰ تن قیر رایگان به شهرداری شهر هفشجان تخصیص داده شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری از تخصیص ۲۵۰ تن قیر رایگان به ارزش ۲۲ میلیارد ریال به شهرداری شهر هفشجان خبر داد

250 تن قیر رایگان به شهرداری شهر هفشجان تخصیص داده شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ؛ خدایار باقری، مدیرکل راه و شهرسازی استان، با اشاره به شناسایی حدود 90 هکتار از مساحت شهر هفشجان به عنوان بافت فرسوده، گفت: در راستای فرآیند بازآفرینی شهری در سال جاری، پروژه تکمیل، نوسازی و بهسازی معبر محله تیر برزه‌ای شهر هفشجان با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال اجرا شد.

باقری ادامه داد: در طی دو مرحله، 250 تن قیر رایگان به ارزش تقریبی 22 میلیارد ریال به منظور آسفالت معابر بافت فرسوده این شهر به مساحت تقریبی 40 هزار متر مربع توسط راه و شهرسازی استان به شهرداری هفشجان تخصیص یافت. در این فرایند، آسفالت معابر در خیابان نواب غربی و کوچه و خیابان‌های محدوده تیر برزه‌ای شهر هفشجان انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر احیای بافت فرسوده در این شهر اظهار کرد: در بخش احیای بافت‌های فرسوده شهر هفشجان، 11 متقاضی برای نوسازی و احداث 20 واحد مسکونی به منظور دریافت 110 میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت ساخت معرفی شدند.

گفتنی است ، این تسهیلات به ارزش 550 میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی با نرخ سود صفر درصد در دوران مشارکت مدنی تا سقف 1850 میلیون ریال و مابقی بر اساس سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی با نرخ 23 درصد ارائه می‌شود. این متقاضیان پس از بررسی و تصویب در جلسات کمیته استانی به بانک مسکن معرفی شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان