به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ ارزیابی عملکرد روابط عمومی ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور در راستای تحقق اهداف سازمانی، افزایش تمکین داوطلبانه مودیان، ارتقاء اعتماد مردم به دستگاه مالیاتی و ایجاد رضایت عمومی از دستاوردها و عملکرد سازمان از سوی دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی در دوره 6ماهه صورت می گیرد.
این ارزیابی در محور عمومی شامل شاخص های «تولید محتوای رسانه ای»، «ارتباط با رادیو و تلویزیون استانی»، «تبلیغات محیطی»، «ارتباط با رسانه های خبری»، «فضای مجازی»، «پورتال سازمانی»، «تعاملات برون سازمانی»، «کارویژه» و ١٢شاخص در محور «قانون پایانه های فروشگاهی» می باشد که روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان قزوین با کسب امتیاز 96.525و فاصله قابل توجه با دیگر استانها در این ارزیابی موفق به کسب رتبه اول و استانهای فارس و خراسان رضوی نیز با امتیاز 79 و 76حائز رتبه های دوم و سوم شدند.