ماهان شبکه ایرانیان

بازسازی و تعمیرات ۱۱ دستگاه ابنیه فنی در محورهای استان سمنان در طول ۶ ماهه اخیر

روح‌الله پرهیزگار به تشریح عملکرد ۶ ماهه این اداره پرداخت و گفت: در ۶ ماهه اول امسال دو دستگاه پل جدید در محورهای استان سمنان احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

بازسازی و تعمیرات 11 دستگاه ابنیه فنی در محورهای استان  سمنان در طول 6 ماهه اخیر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،وی از بازسازی برخی از ابنیه فنی در همین بازه زمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 11 دستگاه از ابنیه های فنی استان بازسازی و یا تعمیر اساسی شده است.
سرپرست اداره نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: همچنین در نیمه نخست امسال عملیات تنقیه، دریواسیون، تنظیم بستر آبرو و پل در 40 دستگاه از ابنیه های فنی راه‌های استان صورت گرفته است.
پرهیزگار یکی دیگر از مهمترین اقدامات حوزه نگهداری ابنیه فنی راه‌ها را، لایروبی و تنقیه پل‌ها در مسیرهای مختلف استان و به‌خصوص جاده های اصلی، فرعی و روستایی عنوان کرد. 
سرپرست اداره نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از نظارت و بازرسی مستمر از پل‌ها و ابنیه فنی، واقع در راه‌های این استان به منظور حصول اطمینان از ایمنی سازه‌ای آنها خبر داد و اظهار کرد: هر ساله با پایان 6 ماهه اول سال و آغاز تدریجی بارندگی‌ها، نظارت‌ها در این بخش نیز تشدید و سازه‌های آسیب دیده شناسایی و مرمت و بهسازی می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان