ماهان شبکه ایرانیان

هزینه تبلیغات در ایران اعلام شد/ اسدی: شاخصی برای ارزش گذاری برند نداریم

به گفته مدیرکل دفتر خدمات کسب‌وکار وزارت صمت در ایران مجموع ارزش اکوسیستم تبلیغات به عنوان یک شاخص اثرگذار در برندینگ ۲ میلیارد دلار است.

هزینه تبلیغات در ایران اعلام شد/ اسدی: شاخصی برای ارزش گذاری برند نداریم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرحسین اسدی، مدیرکل دفتر خدمات کسب‌وکار وزارت صمت در نخستین نشست هم اندیشی برندهای برتر تجاری در اتاق بازرگانی ایران گفت: ایران نتوانسته در برندینگ بین المللی جایگاهی در میان 60 کشور برتر داشته باشد، هیچ صنعتگر ایرانی از زعفران برای برندسازی استفاده نمی کند در حالی که 754 میلیارد دلار ارزش تبلیغات دنیاست و 59 درصد این تبلیغات در فضای دیجیتال انجام می شود و کل شرکت های آمریکا 422 میلیارد دلار بودجه به تبلیغات اختصاص می دهند. 

ایلنا از قول وی افزود: در ایران مجموع اکوسیستم تبلیغات به عنوان یک شاخص اثرگذار در برندینگ 2 میلیارد دلار است. 

اسدی تصریح کرد: 9 مورد از 10 برند برتر دنیا بالاترین بودجه فناوری را دارند، همچنین تصویب شده که هزینه تبلیغات شرکت‌ها در قیمت تمام شده لحاظ شود اما سازمان حمایت از مصرف کنندگان این را قبول ندارد علاوه بر اینها هیچ شاخصی برای ارزش گذاری برند در کشور ما وجود ندارد. رفتار با برند باید علمی باشد نه احساسی . 

مدیرکل دفتر خدمات کسب‌وکار وزارت صمت  اظهار کرد: سامسونگ تنها در آمریکا بیش تر 400 میلیون دلار هزینه تبلیغات کرده در حالی که رقم اختصاص داده شده این شرکت به تبلیغات در سال گذشته 12 میلیارد دلار بوده است. 

وی یادآور شد: ما همچنین در مصوبه هیات وزیران داریم که ارزش برند به عنوان وثیقه بانکی قرار بگیرد.

223223

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان