ماهان شبکه ایرانیان

کاهش ۵۰ درصدی کشته‌شدگان تصادفات رانندگی در چهارمحال وبختیاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای ایمن سازی محورهای استان طی پنج ماه نخست امسال فوتی‌های تصادفات رانندگی درون شهری در استان نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشت.

کاهش 50 درصدی کشته‌شدگان تصادفات رانندگی در چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، روح‌الله غلامی گفت: طبق آمار اعلامی سازمان پزشکی قانونی کشور از 135 کشته تصادفات پنج ماه نخست سال جاری 126 نفر در حوادث رانندگی برون شهری و راه روستایی چهارمحال و بختیاری جان خود را از دست دادند که کاهش 6.7 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در این مدت کشته تصادفات برون شهری 126 نفر بوده که در مقایسه با سال گذشته که 132 نفر بوده است کاهش 4.5 درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: مجموع متوفیان حوادث رانندگی راه‌های روستایی در پنج ماه نخست سال 1402، 3 نفر بوده که در سال جاری این تعداد به صفر رسیده است، به عبارتی کاهش 100 درصدی را نشان می‌دهد.

غلامی اضافه کرد: حوادث درون شهری سال جاری 10 فوتی بر جای گذاشت که در مقایسه با سال گذشته که 20 نفر بوده کاهش 50 درصدی را نشان می‌دهد.

وی در خصوص آمار مصدومین حوادث رانندگی، خاطرنشان کرد: در این مدت، 2163 نفر در حوادث رانندگی مصدوم شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 2299 نفر بوده‌ 5.9 درصد کاهش یافته است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان