ماهان شبکه ایرانیان

واکنش روزنامه اصولگرا به حواشی حضور رئیس جمهوری در دانشگاه تهران/ پزشکیان از فرصت حضورش میان دانشجویان به سادگی نگذشت

روزنامه متعلق به دانشگاه آزاد در واکنش به حواشی حضور پزشکیان در دانشگاه تهران نوشت: هرچند فرصت سخنرانی نماینده دانشجویان دانشگاه تهران‌ کم بود و سخنان او عمدتا در رابطه با شنیدن صدای دانشجو بود، اما تصمیم رئیس‌جمهور برای شنیدن صدای دانشجویان قابل تقدیر است.

واکنش روزنامه اصولگرا به حواشی حضور رئیس جمهوری در دانشگاه تهران/ پزشکیان از فرصت حضورش میان دانشجویان به سادگی نگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه فرهیختگان در واکنش به حواشی حضور پزشکیان در دانشگاه تهران نوشت:

حضور رئیس‌جمهور در میان دانشجویان در مراسم آیین آغاز سال تحصیلی، در جریان اجرای دیگر ابعاد وفاق بود و نشان داد که وفاق از منظر رئیس‌جمهور تنها یک شعار نیست، بلکه یک ایده سیاسی در تعامل و برخورد میان سیاسیون و صدالبته میان مردم است.

جنبه مثبت حضور روز گذشته پزشکیان در میان دانشجویان، فرصت تریبون دادن به نماینده دانشجویان بود. اگرچه که در مراسم دیروز، زمانی برای سخنرانی نمایندگان تشکل‌ها درنظر گرفته نشده بود اما پزشکیان از فرصت حضورش میان دانشجویان به سادگی نگذشت و با دراختیار گذاشتن تریبون به نماینده دانشجویان، این پیام را رساند که حتی اگر زمانی برای شنیدن حرف‌هایتان نیست اما صدایتان توسط رئیس دولت شنیده می‌شود. ارائه این تصویر برای قشر جوان و دانشجویی که منتقد است و حتی در برخی مواقع نیز امکان دارد نسبت به بعضی از مسائل کشور خشمگین باشد، اثر وضعی مثبتی در پی خواهد داشت؛ زیرا اول اینکه این تصویر را ترسیم خواهد که قشر جوان و علی‌الخصوص دانشجو امکان مطرح کردن سخنان خود را دارد و حتی اگر خشمی هم وجود داشته باشد، رئیس‌جمهور با سعه‌صدر انتقادات منطقی را خواهد شنید. دوم اینکه قرار است ایده سیاسی وفاق مدنظر رئیس‌جمهور در تمام ابعاد و سطوح درحال اجرا باشد.


هرچند فرصت سخنرانی نماینده دانشجویان دانشگاه تهران‌ کم بود و سخنان او عمدتا در رابطه با شنیدن صدای دانشجو بود، اما تصمیم رئیس‌جمهور برای شنیدن صدای دانشجویان قابل تقدیر است و این امر نشان ‌داد هدف رئیس‌جمهور صرف حضور و سخنرانی به مناسبت مراسم آغاز سال تحصیلی نبود، بلکه تعامل و فرصت گفت‌وگو با دانشجویان بهانه این حضور بود.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان