ماهان شبکه ایرانیان

آبی‌ها در گردابی از بازی‌های حساس؛ استقلال بدون سرمربی به مصاف حریفان می‌رود

استقلال در ماه‌های پیش رو با چالش بزرگی روبرو است. این تیم در حالی باید در بازی‌های مهمی به میدان برود که هنوز سرمربی جدیدی پیدا نکرده است.

استقلال در ماه های مهر و آبان 5 بازی سرنشت ساز و مهم در پیش دارد.

به گزارش فارس، استقلال بعد از فیفا دی روزهای سختی را پیش رو دارد و باید در ماه های مهر و آبان دیدارهای مهمی را باید انجام دهند. این تیم در اولین دیدار خود بعد بازی‌های ملی باید به مصاف ذوب‌آهن برود و سپس با تیم های مثل النصر، خیبر خرم‌آباد، تراکتور و الهلال بازی خواهد داشت و این در حالی است که استقلال هنوز جانشین جواد نکونام را پیدا نکرده است.

برای هدایت این تیم گزینه‌های ایرانی و خارجی زیادی شنیده می‌شود حتی شایعاتی هم وجود دارد که مدیران باشگاه به دنبال جذب سرمربی سابق پرسپولیس یعنی برانکو هستند. استقلال با نکونام یکی از بدترین شروع‌های تاریخ لیگ برتر خود را رقم زد و مسئولان آبی‌پوشان برای بهتر شدن روند تیم او را اخراج کردند و به طور موقت سهراب بختیاری‌زاده را جانشین نکونام کردند.

استقلال به جز این مشکلات با نداشتن روزبه چشمی بازیکن تأثیرگذار خود در مقابل النصر هم باید کنار بیاید و به دنبال یک‌ جانشین مناسب برای او باشد. این بازیکن در بازی السد از ناحیه مچ پا مصدوم شد اما با وجود درد تا دقیقه 66 برای بازی کرد.

حالا باید دید با وجود این مشکلات استقلال می‌توانند بازی‌های آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان