ماهان شبکه ایرانیان

واکنش ها به انتشار فیلم لحظات آخر زندگی یحیی السنوار از سوی اسرائیلی ها /قالیباف، مهاجرانی و مخبر پیام دادند +جزئیات

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس با اشاره به شهادت یحیی سنوار گفت: شاید اهل مقاومت را بکشند ولی فکر مقاومت زنده است.

واکنش ها به انتشار فیلم لحظات آخر زندگی یحیی السنوار از سوی اسرائیلی ها /قالیباف، مهاجرانی و مخبر پیام دادند +جزئیات

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس دوازدهم، در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس، نوشت:

«شهید سنوار به پیمانش با خدا با خون پاک خود عمل کرد. تصاویر مبارزه او تا پای جان، هزاران سنوار و نصرالله تربیت خواهد کرد؛ اینبار در سراسر جهان. ‏زمانی که عزالدین قسام به شهادت رسید سنوار به دنیا نیامده بود. شاید اهل مقاومت را بکشند ولی فکر مقاومت زنده است. ‏عاش سعیداً و مات شهیدا.»

سنوار هم چون اسمش زنده خواهد ماند

بنابر گزارش ایرنا، فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت،  ضمن محکوم کردن رفتار جنایتکارانه رژیم صهیونیستی شهادت شجاعانه یحیی سنوار را تسلیت گفت.

وی گفت: تصویر شجاعانه و جاودانی که از شهید سنوار در لحظات پایانی حیاتش منتشر شد نشان داد که جریان مقاومت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه متوقف نخواهندماند.

مهاجرانی ادامه داد: او جان خود را وقف فلسطین کرد و همچون همراهان شهیدش در راه رهایی وطن ازخود گذشت؛ اما سنوار هم چون اسمش زنده خواهد ماند.

یحیی سنوار به نماد مبارزه با استکبار تبدیل شد

همچنین بر اساس گزارش ایرنا، محمد مخبر، مشاور و دستیار مقام معظم رهبری در پیامی ضمن تسلیت شهادت «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس نوشت: فرمانده بزرگ مقاومت فلسطین در میدان مبارزه تا آخرین نفس جنگید و به نماد و الگوی دیگری برای مبارزه با ظلم و استکبار در طول تاریخ بدل شد.

وی با بیان اینکه شهادت یحیی سنوار مردی از مبارزان ملت مقاوم و مظلوم فلسطین به دست شقی ترین انسان های روی زمین، عمر این رژیم نژادپرست را بیش از پیش کوتاه می‌کند، تاکید کرد: به لطف قادر متعال از آن سرزمین مقدس هزاران مبارز و مجاهد دیگری چون او بر می خیزد و قدس شریف را از چنگ این رژیم کودک کش آزاد خواهد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان پیام خود آورده است: شهادت این مجاهد فی سبیل الله را به ملت فلسطین و همه ملت های آزادیخواه جهان تبریک و تسلیت می گویم و برای او از درگاه حق علو درجات را طلب می کنم. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان