ماهان شبکه ایرانیان

سهراب بدون نوشدارو!

هر چقدر که نیمه نخست با برتری آبی ها همراه بود، ذوب آهن در نیمه دوم موفق شد سه مرتبه گلزنی کرده و نتیجه عجیبی را رقم بزند.

سهراب بدون نوشدارو!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند. استقلال که پس از استعفای جواد نکونام هنوز سرمربی جدید خود را معرفی نکرده، با هدایت موقت سهراب بختیاری‌زاده به میدان رفت که در نهایت بازی با نتیجه 3-0 به نفع گاندوهای اصفهان رقم خورد.

بازی از هفته هشتم – بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر ایران 
جمعه: 27/07/1403؛ ساعت: 18:30 
ورزشگاه: شهدای شهر قدس /  پنج هزار تماشاگر 
گروه داوری: امیر عرب براقی / کمک ها: فرهاد فرهادپور، حامد صفایی؛ داور چهارم: محمدرضا تارخ / داور VAR: بیژن حیدری، کمک: مرتضی منصوریان / ناظر: محمدرضا فلاح


ترکیب استقلال:
محمد رضا خالد آبادی، محمد حسین مرادمند، سامان فلاح، رافائل سیلوا، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، دیدیه اندونگ (79- زبیر نیک نفس)، گائل کاکوتا، محمدحسین اسلامی (79- آرمان رمضانی)، مهرداد محمدی (56- جلال الدین ماشاریپوف) و گوستاوو بلانکو (70- علیرضا کوشکی)
سرمربی: سهراب بختیاری زاده


ترکیب ذوب‌آهن:
پارسا جعفری، امیر حسین رنگرز جدی، سید محمد قریشی، فردین یوسفی، مجید علی یاری، کمال کامیابی نیا، پدرام قاضی پور، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، علی مصلح و امید لطیفی
سرمربی: محمد ربیعی


شرح گل ها:

استقلال صفر – یک ذوب آهن: (دقیقه 56: مجید علیاری): روی اشتباه عجیب و بچه گانه سامان فلاح و رافائل سیلوا، توپ در مقابل مجید علیاری قرار گرفت و او با فراری تند و تیز، در مصاف تک به تک با خالدآبادی، با شوتی محکم به گوشه دروازه، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

استقلال صفر – دو ذوب آهن (دقیقه 70: امید لطیفی): محسن آذرباد یک پاس در عمق را ارسال کرد و سامان فلاح که روی گل نخست مرتکب اشتباه بزرگی شده بود، این بار با پر کردن آفساید، فرصت خوبی را در اختیار لطیفی قرار داد و این بازیکن به راحتی دروازه را باز کرد.

استقلال صفر – 3 ذوب آهن (دقیقه 87: مجید علیاری): روی پاس در عمق تماشایی رامتین سلیمان زاده، توپ به مجید علیاری رسید و او با یک ضربه چیپ دیدنی، دروازه را برای بار سوم باز کرد.


لحظات حساس:

دقیقه 2: ارسال یک پاس بلند به پشت مدافعان استقلال، پیش از اینکه به علیاری برسد، با ضربه سر خالدآبادی همراه شد که از دروازه بیرون آمده بود.

دقیقه 3: ارسال قاضی پور از سمت چپ به روی دروازه، با ضربه سر ناقص امید لطیفی همراه شد که توپ در دستان خالدآبادی آرام گرفت.

دقیقه 11: حرکت تماشایی رامین رضاییان از سمت راست و ارسال زمینی او پس از عبور از بازیکنان به کاکوتا رسید که شوت محکم او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 15: روی یک کار ترکیبی دیدنی از سمت چپ، کاکوتا وارد محوطه جریمه شد که پاس او از مقابل بلانکو به شکل خطرناکی عبور کرد.
دقیقه 25: استقلال یک بار دیگر در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب فرصت شد. ابتدا کاکوتا پس از برخورد با مدافع حریف سرنگون شد و سپس توپ به بلانکو رسید که ضربه او راهی به درون دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 35: روی یک ارسال به روی دروازه ذوب آهن، پارسا جعفری مرتکب اشتباه بزرگی شد و پس از اینکه توپ از دستانش خارج شد، به یکی از مدافعان برخورد کرد و در حال ورود به دروازه بود که توسط شایان مصلح از روی خط برگشت داده شد.

دقیقه 37: رامین رضاییان از سمت راست حرکت خوب دیگری را شروع کرد که پاس او در دهانه دروازه پیش از آنکه توسط بلانکو به گل تبدیل شود، با تکل فریبرز گرامی راهی کرنر شد.

سهراب بدون نوشدارو!

دقیقه 49: بلانکو روی قوس محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه فنی و بغل پای مهاجم آرژانتینی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 63: کاکوتا پس از یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه شد و اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او به کرنر رفت.

دقیقه 63: پس از چند رفت و برگشت در محوطه جریمه ذوب آهن، توپ به بلانکو رسید. او پس از کنترل توپ، ضربه اش را روانه دروازه حریف کرد که شوت دیدنی او به تیرک دروازه برخورد کرد و به درون زمین برگشت.

دقیقه 67: ارسال زکی پور در محوطه جریمه به بلانکو رسید که شوت او قدرت لازم را نداشت و جعفری توپ را مهار کرد.

دقیقه 82: ارسال کرنر رضاییان با ضربه سر کم دقت سامان فلاح به بیرون رفت.


کارت های زرد:

رامین رضائیان(26)

کمال کامیابی نیا (80)

علیرضا کوشکی (80)

فریبرز گرامی(86)

بیشتر بخوانید:

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان