ماهان شبکه ایرانیان

ربیعی: باخت مقابل آلومینیوم نبود برد امروز شکل نمی‌گرفت

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به این نکته اذعان کرد که باخت سنگین هفته گذشته تیمش مقابل آلومینیوم زمینه‌ساز پیروزی پرگل مقابل استقلال شده است.

ربیعی: باخت مقابل آلومینیوم نبود برد امروز شکل نمی‌گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی ذوب‌آهن مقابل استقلال در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: نیمه اول را متعلق به استقلال می‌دانم. ذوب‌آهن در نیمه اول در برخی شاخص‌ها درست بازی نکرد و شاید در این نیمه باید گل هم دریافت می‌کردیم. شاید خوش‌شانس بودیم که در این نیمه گل نخوردیم.

وی با تمجید از عملکرد گاندوها در 45 دقیقه دوم خاطر نشان کرد: در نیمه دوم خیلی کم‌نقص بازی کردیم و محورهای بازی تحت کنترل ما بود. موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردیم. باید نکته‌ای را به بازیکنان و بسیاری از هواداران گوشزد کنیم. ما هفته گذشته چهار گل از آلومینیوم خوردیم و این هفته سه گل به استقلال زدیم. هیچ‌یک از این نتایج ماندنی نیست و هر هفته یک نتیجه در فوتبال رقم می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه تصریح کرد: تنها تغییر نسبت به بازی قبلی با آلومینیوم این است که تیم ما توانست خودش را از یک باخت برگرداند. با وجود سپری کردن نیمه‌ای بد که ناشی از شکست هفته گذشته بود، بازیکنان اینقدر استقامت داشتند که با کمک کادر فنی توانستیم نیمه بهتری داشته باشیم. ایراداتی هم داریم که باید برطرف کنیم.

ربیعی در مورد اینکه تیمش مقابل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور نتایج خوبی گرفت و مقابل تیم‌های متوسط نتوانست آمار دلچسبی از خود برجای بگذارد، بیان کرد: فراموش نکنید که شش بازی ما خارج از خانه بود. از این دیدارها، پنج مسابقه را به‌خاطر قرعه باید خارج از خانه بازی می‌کردیم و یک مسابقه را در مشهد میزبانی کردیم.

وی با دفاع از نمایش ذوب‌آهن در دیدار با فولاد خوزستان عنوان کرد: تیم ما نمایش خوبی مقابل آلومینیوم نداشت، اما مقابل فولاد بازی خوبی ارائه کردیم؛ به‌ویژه در نیمه دوم که یک توپ به تیر دروازه حریف زدیم و از یک موقعیت تک به تک با دروازه‌بان فولاد استفاده نکردیم. دیدار با آلومینیوم روز بد و نقطه تاریک فوتبال ما بود. با این حال اگر آن باخت نبود، برد امروز شکل نمی‌گرفت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به شرایط تمرینی گاندوها طی دو هفته گذشته گفت: دو هفته بسیار پُرفشار را پشت سر گذاشتیم و از بازیکنان بابت گذراندن این دو هفته سنگین سپاسگزارم. بیشتر از شش یا هفت کلاس تئوری داشتیم و یکی دو روز ساعت شش صبح تمرین کردیم. پاسخ این باور را در نیمه دوم دیدار با استقلال گرفتیم.

ربیعی در پاسخ به سؤال خبرنگار فوق مبنی بر عدم توفیق تیمش مقابل تیم‌های غیرمدعی اظهار داشت: شاید دلیل این مسئله این باشد که باید تغییری در نگرش و مدل بازی به وجود بیاوریم که برای این کار باید به تعطیلی بیشتری مانند نیم‌فصل برسیم.

وی درباره استقلالِ سهراب بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: فارغ از شعارها، بختیاری‌زاده یک مربی ارزشمند و بسیار محترم است. او سال‌ها در رده ملی بازی کرده و بازیکن استقلال بوده است. بختیاری‌زاده در جاهای مختلفی که کار کرده، تأثیر خودش را گذاشته است. با این حال من نیز شرایط مشابه امروز بختیاری‌زاده را داشتم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به لزوم پرهیز شاگردانش از غرور گفت: اگر تیم ما بابت پیروزی امروز مغرور شود، بازی بعدی را بدتر می‌بازد. بازیکن باید متوجه باشد که تا پایان امشب با لذت این بازی سر کند. فردا روزی دیگر است و هدفی دیگر برای هفته دیگر داریم. استقلال اینقدر مدیران بزرگ، پیشکسوتان و افراد پخته‌ای دارد که بهترین مشورت را بدهند و برای استقلال تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید:

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان